Omdömet skrevs 20 augusti 2016 från mobil enhet

Tycker att detta hotell var helt okej. Vi hade bara frukost på hotellet och den var inte så rolig men gick an. All inklusive ska man nog undvika, såg inte roligt ut. Vi låg på hotellets poolområde som ligger precis i anslutning till stranden och det var toppen. Bättre strand och läge är svårt att hitta. Rummen små men fräscha och helt ok. Det sämsta var att det var så mycket ryssar, de både hörs och syns lite för mycket! Med fler från andra nationaliteter skulle jag absolut kunna tänka mig att bo där igen - utan måltider!

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack SusanneK1471
Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Stannade här i två veckor med en grupp vänner. Maten var enformig, gummiaktig och drycken smakade bara socker. Visst du sparar mycket pengar på att välja all inclusive, men om du är en riktig matfantast som vill äta och dricka gott i två veckor avråder jag dig från detta.
Snackbaren- vilket skämt, torra mackor utan smör och lite pålägg??
Däremot tycker jag att den öppna baren fungerade helt ok.

Rummen var ofräscha, duschen minimal och sängarna stenhårda. Trots besök från städerska varje dag tyckte jag inte standarden bättrades särskilt mycket. Dock var dem mycket trevliga!!

Det positiva under vistelsen var självklart läget- vilket gjorde det värt det på något sätt. Kan dock tycka det var lite dåligt att solstolar inte ingick när man gick ned på hotellets strand. Räkna med 7 euro för 2 stolar.
Du har nära till strand, hav, bar-gata, affärer etc. vilket var väldigt bra.
Personalen var trevlig och hjälpsamma och lobbyn var väldigt fin!

Var dock beredd på att varken AC (förståeligt),wi-fi (inte ens i lobbyn), kyl/frys eller safety-Box ingår. Dvs du får betala extra för allt. 20 eur/veckan för ett internet som fungerade helt värdelöst runt om hotellområdet och inte alls i rummen.

Mitt tips till dig som har bokat eller ska boka detta hotell. Välj inte all-inclusive och var ute och hitta på så mycket som möjligt så ni i princip bara sover där. Finns mycket fin natur runtom ön och många sevärdheter! Läget på hotellet är bra och ni har nära till det mesta.

TIPS!! Hyr en fyrhjuling och åk själva runt ön. Besök mindre byar och badplatser och du kommer garanterat hitta massa smultron-ställen!

FYI. Vi var ett gäng på 6 personer i 20 årsåldern som inte är särskilt kräsna eller fina i kanten och inte en enda av oss var nöjd med hotellets standard då summan på resan ändå gick på en del pengar.

Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack Emelie E
Omdömet skrevs 7 augusti 2016

Först och främst så ska ni som vill boka veta, att inget ingår vid rumsbokningen. Internet betalas separat, AC, kyl och safebox kostar också!
Vi betalade för internet (20 Eur/ 2 veckor) men det var bortkastade pengar då vi inte hade täckning på rummen och när vi väl hade det så kunde man inte ens ladda sociala medier så som Facebook, SnapChat och Instagram.

MAT!!
Att ha All Inclusive må ha varit prisvärt men jag kan säga det att du får vad du betalat för. Maten var den samma i två veckor medan vi var där och den är definitivt inte för den kräsna! Äter du inte fläsk så har du bara kyckling eller pasta samt grönsaker att välja på. Det finns ingen specialkost för den som har allergier så som laktos och gluten (inte ens soyamjölk).

RUM!
De rummen vi bodde låg precis vid poolområdet vilket uppskattades. Städning skedde varje dag men oftast så var det bara bäddningen som märktes av. Lakan byttes 1 gång i veckan och handdukar 2 gånger, då man duschar minst en gång per dag så kan man tycka att handdukarna bör bytas oftare. Att byta handdukar/lakan oftare kostar extra.
Varnar för små duschar!!

ALLMÄNT
Trevlig och hjälpsam personal! Alltid ett leende på läpparna hos alla, sociala och vänliga.
Den andra "stjärnan" i betyget är endast för läget, stranden var precis efter poolområdet och bargatan var 10 minuters promenad längs stranden, nära till affär.

• Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack Amar T
Omdömet skrevs 11 juni 2013

Hotellet ligger precis vid stranden. Poolområde med bar och restaurang så nära på området det kan bli. Maten var fantastiskt god och bra priser.
Hotell och barpersonal var fantastiskt trevliga och tillmötesgående.
Frukosten var helt ok, och det fanns t o m dessertbord efteråt.
Rummen var bra, kylskåp gick att hyra för 22 Euro/vecka. WiFi 15 Euro/vecka.
Duscharna var extremt små, det enda som fanns att klaga på.
Alldeles utanför hotellet fanns Supermarket som hade allt man kunde begära.
Längs hela stranden fanns ett stort utbud av barer och restauranger.

• Bodde här: maj 2013, reste som ett par
1  Tack Maria B
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 30 juli 2011

Verkligen imponerad, vi kom bara tillbaka från denna underbara ö och vi älskade det. Hotellet ligger på den lugnare delen av Laganas så att du kan promenera till barerna på 10 minuter eller har en trevlig måltid i närheten. Hotellet var mycket ren och personal var stor. Det fanns en mängd olika människor från olika länder, men det var härlig. Poolen är trevligt, barnen område i poolen är bra för barnen. Rummen är mycket rent och gott en bra storlek för oss (2 vuxna, 1 barn).

Övergripande vi haft vår vistelse och ville säga tack till all personal du var stor och gjorde vår semester. Definitivt kommer tillbaka till Anastasia Beach Hotel!

2  Tack Jono13London
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original