“Bästa lunchen”

Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Gratis strandstolar om man köper dricka/mat. Vi åt alla luncher här under en vecka och testade nya grekiska favoriter varje dag. Supertrevlig och snabb personal. Har också 2/kvällar i veckan med grekisk musik och ”krossa tallrikar” - riktig underhållande och roligt

Datum för besöket: september 2018
Tack Alf E

Omdömet skrevs 13 juni 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe, trevlig personal , god mat och genuint grekisk. Vi åt vår lunch här varje dag under vår vistelse. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: juni 2018
Tack ullanyberg
Omdömet skrevs 13 juni 2018 från mobil enhet

Ett väldigt mysigt lunchställe med mycket trevlig personal. Dem erbjuder gratis solstolar och tar dryckers beställningar direkt från din solstol. Snabbt och smidigt! God mat som passar alla med bra priser. Vi har varit här i en vecka och ätit lunch hos dem varje dag. Stor tummen upp

Datum för besöket: juni 2018
Tack clara123702
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Boathouse Taverna på Kamaris strandpromenad är en jättetrevlig restaurang med ett brett grekiskt utbud på menyn. Personalen är väldigt trevlig och serviceinriktad. Här är lätt att trivas som gäst. Boathouse Taverna kan verkligen rekommenderas.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Pelle P
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Vi tog in en massa förrätter vilket visade sig vara ett mycket bra val! Detta ställe rekommenderar vi varmt! Bäst på ön hittills!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Bianca K

Resenärer som tittade på Boat House Restaurant tittade också på

Kamarina, Santorini
Kamarina, Santorini

Besökt Boat House Restaurant? Berätta vad du tyckte!