“Toppen!”

Rankad som nr 29 av 133 Restauranger i Kamarina
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 2 september 2016 från mobil enhet

Vi spenderade en vecka i Kamari nyligen, och den här restaurangen var definitivt en av dom bästa vi provade. Valde därför att avsluta vår sista kväll i Grekland med att besöka Mesogaia igen. Deras köttplattor och fiskplattor för 2 pers är riktigt bra! Bra service!

Tack Rebecca W
AfroditiVenusHotel, Manager på Mesogaia Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2016

Dear Rebecca W,

Thank you so much for selecting Mesogaia for your dining experience here in Kamari. We know that you had extremely wide number of options and to know that you preferred Mesogaia on more than one occasion makes us very proud. We are thrilled to hear that you enjoyed our food and were very satisfied with the level of service. We hope to have the pleasure of welcoming you back during your next holiday.

Omdömet skrevs 27 augusti 2016 från mobil enhet

Jag och min dotter besökte Mesogaia i maj och både maten och servicen var mycket bra, förra sommaren åt jag där flera gånger och det var samma goda service och maträtterna var av lika god då som nu.

Tack Eva-Lena E
AfroditiVenusHotel, Manager på Mesogaia Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 28 augusti 2016

Dear Eva-Lena E,

Thank you so much for selecting Mesogaia for your dining experience here in Kamari. We know that you had extremely wide number of options and to know that you preferred Mesogaia on more than one occasion makes us very proud. Our team is happy to hear that you enjoyed the food and found the staff to be very helpful. We hope to welcome you and your family again in the nearest future.

Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

Denna restaurang ligger lite längre ner på strandpromenaden i Kamari. Den har inkastare men inte alls lika framfusiga som på många av de andra ställena. Maten var god, särskilt deras filodegsinbakade fetaost. Se dock upp med hur mycket ni beställer som "appetizer", som de kallade det. Vi frågade specifikt om portionerna var stora då vi ville veta om vi skulle dela, varpå personalen svarade att "det ju är appetizers=aptitretare". När vi sedan fick in maten var det stora portioner ändå, vilket gjorde att vi hade svårt att få i oss huvudrätten. På det stora hela var det dock en bra matupplevelse så restaurangen kan rekommenderas!

Tack Linda P
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Mycket trevlig restaurang med trevlig och underhållande personal. God mat o dryck. Underbart att sitta efter strandpromenaden och se månen gå upp från havet, kanon röd till gul. Vill aldrig gå därifrån.

Tack SHB1966
AfroditiVenusHotel, Manager på Mesogaia Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2016

Dear SHB1966,

Thank you for dining at Mesogaia Restaurant and taking time to provide such a positive feedback on Tripadvisor. We are happy to hear you enjoyed the food and the ambiance at our restaurant and so kindly recognized its staff. We hope to see you again soon!

Omdömet skrevs 28 juni 2016 från mobil enhet

Jag och mitt bättre hälft har varit och ätit lunch 2 gånger på denna ställe. Det är riktigt bra mat och supertrevlig personal! Eftersom vi åt lunch där så fick vi gratis solstolar på deras del av stranden. (Restaurangen är en del av hotellet och vi var inte hotellets gäster). Har inget att klaga på. Deras tonfisk är att rekommendera!

Tack Stefan L

Resenärer som tittade på Mesogaia Restaurant tittade också på

Kamarina, Santorini

Besökt Mesogaia Restaurant? Berätta vad du tyckte!