“Kamaris mysigaste”

Rankad som nr 15 av 134 Restauranger i Kamarina
Kök: Grekiskt
Bra för: Lokal mat
Omdömet skrevs 24 maj 2018 från mobil enhet

Här blir man väl omhändertagen. Mysiga farbrorn som gick runt med en bricka och bjöd på raki. Vi beställde hummerpasta. Den var inte den bästa jag ätit. Trodde att vi skulle få den i någon sås och inte en halv hummer. Men jag går gärna dit igen och provar någonting annat.

Tack Hargus23

Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Trevlig riktig grekiskrestaurang. Maten var god och jag kan inte klaga på portionsstorleken. Ingen av oss orkade äta upp. Personalen var trevlig och priserna lika så. Fantastisk Stifado och Lamm Kleftiko.

Tack Lotta S
Omdömet skrevs 16 september 2017 från mobil enhet

Känns som en riktig grekisk restaurang. God risotto med skaldjur med mycket smak. "The captain" gick runt bland gästerna och bjöd på shot, mysig stämning.

Tack Veronica B
Omdömet skrevs 5 september 2017 från mobil enhet

Åt en skaldjursrisotto som var väldigt bra!
Bra stämning, bra service och rimliga priser. Ligger lite "off" men det gör absolut ingenting om man får så bra mat.

Tack Kristoffer D
Omdömet skrevs 26 juli 2017

Åt flera av veckans luncher på denna resturang. Oftast greksallad som var mkt god men även deras tsatsiki. Vi åt även fisk och suvlaki som också smakade bra. Trevlig genuin grekisk resturang med bra service. En liten dessert fick man efter måltiden. Deras rödvin var helt okej. Prisvärd mot standpromenadens priser.

Tack Katarina L

Resenärer som tittade på Captain's Corner Taverna tittade också på

Kamarina, Santorini

Besökt Captain's Corner Taverna? Berätta vad du tyckte!