“Semester middag ”

Rankad som nr 1 av 124 Restauranger i Kamarina
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs juni 7 2017 från mobil enhet

Jättegott p trevligt ställe. Fick vara ute i god tid. Det blev väl fyllt o mycket gäster snabbt !! Hade dock önskat se mältidsförslagen med bilder när man inte är så bra på engelskan

Tack Gunilla A

Omdömet skrevs maj 28 2017 från mobil enhet

Vilken matupplevelse. En lokal favorit. Servitören var charmig fastän det var mycket folk. God mat i denna lilla restaurang. Bästa svamp risotton vi någonsin ätit och husets vin var suverän. Positivt med att det inte fanns en inkastare.

Tack Daniel G
Omdömet skrevs maj 22 2017 från mobil enhet

Vi gick på TripAdvisors rekommendationer och gick hit. Dock inte särskilt imponerade. Vi prövade fem olika meze och alla var helt okej men ändå ganska medelmåttiga. Ett plus var att restaurangen bjuder på R'aki, lite gott dessertvin och en god liten efterrättskaka. Trevlig personal.

Tack Johanna J
Omdömet skrevs oktober 7 2016 från mobil enhet

Populärt ställe där lokalbefolkningen gärna äter. Ofta fullbokat ute. Så om du vill ha en plats på uteserveringen, behöver du göra en reservation dagen innan.

Priserna är bra och du bjuds på complimentery-dricka och dessert från huset.

Personalen är väldigt vänlig. De förklarar gärna hur stora rätterna är om man beställt för mycket mat eller om det är något man måste testa.

Tack fnolle
Omdömet skrevs oktober 3 2016 från mobil enhet

Andra besöket på To Pinakio denna vecka och vi är lika nöjda denna gången. 3 härliga meze med den inbakade osten med honung som en höjdare. Trevlig personal som bjuder på något gott on the house både före och efter maten. Missa inte ett besök när du är i Kamari.

Tack GPH38

Resenärer som tittade på To Pinakio tittade också på

Kamarina, Santorini

Besökt To Pinakio? Berätta vad du tyckte!