“God pasta, pizza o kaffe. ”
Omdöme om Al Fresco

Al Fresco
Rankad som nr 15 av 124 Restauranger i Kamarina
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs september 20 2016 från mobil enhet

Enkel restaurang med god pasta och tunna pizzor. Råvarorna var väldigt fräscha och personalen var trevliga och hjälpsamma. Fanns även hemleverans på maten.

1  Tack Ebba L

Omdömet skrevs juli 26 2016

En trevlig ställe med hem känsla, god pizza bottnar med fräscha ingredienser, rekommenderar vegetarisk grekisk pizza. Fick min lätt öl även om det inte fanns i pizzerian, fick häktas från en annan resturang.

Tack SYOU61
Omdömet skrevs juni 26 2016 från mobil enhet

Vi valde restaurangen pga det höga betyget på tripadvisor. Det var inget större fel på maten men det var å andra sidan inget speciellt med den heller. Pizzan smakade som vilken pizza som helst och pastan var helt ok, men inget mer.

Tack Alexandra J
Omdömet skrevs augusti 29 2015 från mobil enhet

Många ställen i Kamari har väldigt trevlig personal men här hade man också väldigt god pizza. Mer riktig italiensk pizza med tunn botten än på andra ställen vi åt pizza på. Trevligt också att komma bort från strandpromenaden.

1  Tack Carin81
Omdömet skrevs juli 10 2014

Vi åt sista kvällen i Kamari på Al Fresco. Hittade den tack vare TrpAdviser. Ligger lite off men maten var fantastisk. Ett bra komplement till vanliga grekiska maten. Väl värd ett besök.

2  Tack Torslandabo

Resenärer som tittade på Al Fresco tittade också på

Firostefani, Santorini
Perissa, Santorini

Kamarina, Santorini

Besökt Al Fresco? Berätta vad du tyckte!