“Fräsch hem lagad”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 26 juli 2016

En trevlig ställe med hem känsla, god pizza bottnar med fräscha ingredienser, rekommenderar vegetarisk grekisk pizza. Fick min lätt öl även om det inte fanns i pizzerian, fick häktas från en annan resturang.

Tack SYOU61

Omdömet skrevs 26 juni 2016 från mobil enhet

Vi valde restaurangen pga det höga betyget på tripadvisor. Det var inget större fel på maten men det var å andra sidan inget speciellt med den heller. Pizzan smakade som vilken pizza som helst och pastan var helt ok, men inget mer.

Tack Alexandra J
Omdömet skrevs 29 augusti 2015 från mobil enhet

Många ställen i Kamari har väldigt trevlig personal men här hade man också väldigt god pizza. Mer riktig italiensk pizza med tunn botten än på andra ställen vi åt pizza på. Trevligt också att komma bort från strandpromenaden.

1  Tack Carin81
Omdömet skrevs 10 juli 2014

Vi åt sista kvällen i Kamari på Al Fresco. Hittade den tack vare TrpAdviser. Ligger lite off men maten var fantastisk. Ett bra komplement till vanliga grekiska maten. Väl värd ett besök.

2  Tack Torslandabo
Omdömet skrevs 17 september 2013

Vi har varit i Santorini, Kamari 2 gånger. Denna restaurang var klart bäst av alla vi prövat och desutom bra pris, en bra huvudrätt kostar omkring 10-11 Euros. Mat, lagad från grunden är alltid god. Rekommenderar färska pastan med havets frukter, den godaste min fru någonsin ätit säger hon.

• Atmosfär
2  Tack Joakim B

Resenärer som tittade på Al Fresco tittade också på

Besökt Al Fresco? Berätta vad du tyckte!