“Trevlig personal ”

Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs oktober 2 2016 från mobil enhet

Mycket trevlig personal. Verkade poppis då vi inte fick bord första kvällen vi gick förbi. Maten var god men jag och en i sällskapet fick kalla musslor och räkor i maten. Om det var för att där var mycket folk vet jag inte men kändes inte okej. Stifadon våra makar åt var desto varmare.

Tack LPNeumann

Omdömet skrevs september 16 2015

På denna restaurang åt vi två gånger, Den är riktigt bra.
Personalen är helt suverän, Särskilt Victor & Pascal som tar sig tid och diskuterar allt samt berättar lite roliga historier och visar hur dom lagar maten i köket.
Första kvällen åt vi Beef Stifado som var den godaste vi ätit på våra besök i Grekland.
Andra kvällen blev det Moussaka och Grillad fläskfile med pepparsås, Mycket mat och framför allt väldigt gott. Vi drack ett organiskt vin som var utsökt. Vi fick gratis Ouzo och hemgjord likör. Nästa gång vi besöker Kamari kommer vi äta här igen.

Tack Disse76
Omdömet skrevs juli 27 2015

Vi fattar inte vad som hänt, alla har bra recensioner. Vi blev också rekommenderade, men det var förfärligt. Inte bara en maträtt var dålig utan alla våra, vi var sex personer och åt alla olika. Tbone steaken var snarare kokt än stekt, seg, med en potatismos som smakade gammal källarpotatis utan minsta salt eller krydda. Fisken hade istället fått hela saltkaret på sig och gick ej att äta. Grillade räkor serverades nerstuckna i samma hemska potatismos som ovan beskriven. Ett skämt? Bläckfisken var inte färsk, utan seg som skam. Skaldjurstallriken serverades också med detta hemska potatismos. Färska grönsaker sa de skulle var till, men de hade de stampat ner i detta osmakliga potatismos som faktiskt inte gick att äta. Vinet och tsatsikin var det enda som var gott här. När vi ville förklara att vi inte var nöjda med ex Tbone steken, gled servitören bara undan och låtsades som det regnade. Han försvann bara. Inte ett försök till att rätta till eller erbjuda nytt eller annat. Mest intresserad av att få in nya gäster. Inget avdrag på notan. Alla lämnade sina tallrikar i princip helt oätna. Skämmas skulle de göra att ta emot 190eu. Gå förbi denna restaurang är mitt tips.

1  Tack Cabiga
Omdömet skrevs juni 14 2015

Meli & Thymari serverar fantastisk grekisk mat med känsla för lokala råvaror och mat som lagas med stor passion. Vi hade en väldigt bra kväll här med ekologiskt vin och en riktigt god mixed seafood grill. Toppbetyg!

Tack 561jensb
Omdömet skrevs juli 4 2014 från mobil enhet

Under vår vecka i Kamari besökte vi Meli & Thymari två gånger. De hade den bästa maten och servicen på hela resan! Man kände sig verkligen välkommen och de gjorde det lilla extra. Pascal vår servitör var en riktigt glad prick som fick oss att känna oss som hemma. Mycket vällagad och god mat. Missa inte detta ställe om du är i Kamari på Santorini.

Tack Hillamini

Resenärer som tittade på Meli & Thymari tittade också på

Besökt Meli & Thymari? Berätta vad du tyckte!