“Bra service och god mat, stark fyra”
Omdöme om Black Stone

Black Stone
Rankad som nr 23 av 131 Restauranger i Kamarina
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs september 25 2016

Vi åt middag. God drink och brödet med fetaoströran var supergod. Tzatzikin var också riktigt god, späckad med vitlök och snyggt upplagd med brödbitarna. Vi åt båda "kleftiko", den var ovanligt trevlig för ögat, men smaken var god men lite klen, vi hade gärna sett lite mer kryddning. Vi delade en efterrätt, den de har. Den var absolut god, men inget extra. Killen som serverade oss hade verkligen känsla för att ta hand om gästerna på bästa sätt. Trevligt med limoncello som avslut och en liten svart sten, uppskattat! Stället kan rekommenderas!

Och vi som är icke-rökare uppskattade att man inte hade dukat med askkoppar på borden! (Minus dock i sammanhanget för den i personalen som satt och rökte i väntan på att gästantalet skulle öka.)

Tack Monika L

Omdömet skrevs augusti 28 2016 från mobil enhet

Trevlig restaurang med jätte bra service och dessutom mycket god mat och mitt i hjärtat av Kamari så vad mer kan man begära!!

Tack Eva-Lena E
Omdömet skrevs augusti 2 2016

Gillade verkligen det här stället. Bra och vällagad mat, vilket är mycket viktigt för mig, och bra service utan att vara överdriven. Restaurangen ligger i min favoritdel av Kamari som är lite lugnare.

2  Tack Lars B
Omdömet skrevs februari 16 2016

Jag och min sambo hade en väldigt trevlig upplevelse på denna restaurang. Bra mat, men framförallt fantastiskt bra service! Väldigt trevlig stämning. Bra sortiment av öl och billigt, gott rosévin. Rekommenderar!

Tack Helenius87
Omdömet skrevs september 15 2015 från mobil enhet

Åt mix gyros. Såå torrt och riktigt tråkigt.
Jäkligt trevlig personal och god öl så vi återvände pga det. Ingen mat den gången.

Tack Louise J

Resenärer som tittade på Black Stone tittade också på

Besökt Black Stone? Berätta vad du tyckte!