“Bra service och god mat.”
Omdöme om Black Stone

Black Stone
Rankad som nr 24 av 133 Restauranger i Kamarina
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 28 augusti 2016 från mobil enhet

Trevlig restaurang med jätte bra service och dessutom mycket god mat och mitt i hjärtat av Kamari så vad mer kan man begära!!

Tack Eva-Lena E

Omdömet skrevs 2 augusti 2016

Gillade verkligen det här stället. Bra och vällagad mat, vilket är mycket viktigt för mig, och bra service utan att vara överdriven. Restaurangen ligger i min favoritdel av Kamari som är lite lugnare.

2  Tack Lars B
Omdömet skrevs 16 februari 2016

Jag och min sambo hade en väldigt trevlig upplevelse på denna restaurang. Bra mat, men framförallt fantastiskt bra service! Väldigt trevlig stämning. Bra sortiment av öl och billigt, gott rosévin. Rekommenderar!

Tack Helenius87
Omdömet skrevs 15 september 2015 från mobil enhet

Åt mix gyros. Såå torrt och riktigt tråkigt.
Jäkligt trevlig personal och god öl så vi återvände pga det. Ingen mat den gången.

Tack Louise J
Omdömet skrevs 26 juni 2015

Visserligen trevlig servitris, om än lite valhänt . Glömde saltet och vi fick be om ett extra glas till mineralvattnet. Dessvärre var maten blek . Vi frågade efter den berömda mixed grillen, men avråddes av kyparen " Det är inget oxkött, bara gris .." Valde då kycklingsouvlaki, men har sällan blivit så besviken. Totalt smaklösa, urtvättade kycklingbitar. Kände ingen grillsmak alls. Pommes friten ska vi inte tala om, totalt själlös! Den åt jag inte mycket av.
I rättvisans namn: lammet i påse, kleftedes, smakade bra, vinet var ok och priset relativt lågt, men inte en ok middag.
Den höga placeringen på Trip Advisors topplista är inte befogad!

Tack Nils G

Resenärer som tittade på Black Stone tittade också på

Kamarina, Santorini

Kamarina, Santorini

Besökt Black Stone? Berätta vad du tyckte!