“Underbar middag! 5/5”

Rankad som nr 17 av 124 Restauranger i Kamarina
Bra för: Större grupper, Familjer med barn, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs juli 5 2017 från mobil enhet

Finfin kvällsmiddag med god mat, trevlig o underhållande personal! Förrätten bestod av tomato balls och friterad saganaki. Varmrätt fick bli en risotto för min del och fylld kyckling för sambon. All mat var väldigt god och smakrik. :)

Tack Eric K

Omdömet skrevs juni 25 2017 från mobil enhet

Restaurangen serverar mycket god och vällagad mat till bra priser. Mycket att välja emellan. Mycket trevlig personal. Vi bjöds på en god kaka till efterrätt. Kan varmt rekommendera restaurangen.

Tack Susanne K
Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs augusti 2 2016

Det här var faktiskt den bästa maten jag åt när jag var på Santorini ... Jag har uppenbarligen inte smakat all mat som finns på ön, men det var till exempel bättre än maten på Argo (i Fira, vilken också var lysande - om än inte lika mycket).

Jag skulle starkt rekommendera den fyllda bläckfisken och pilgrimsmusslor (med svart polenta).

Det var så trevlig personal, bra mat och oerhört prisvärt.
Det är synd att restaurangen är belägen i Kamari (vid strandpromenaden). Den bör finnas i Oia, Fira eller Imerovigli. Då får du grym mat med en grym utsikt!

Tack AlexandraIX
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Omdömet skrevs augusti 16 2015

Åt en mycket god pasta här! Ganska långsam service men vi hade ingen brådska. Ingen direkt barnmeny utan man får välja en ordinarie rätt som kan delas av barnen eller be att de gör mindre portion. Trevlig servitris som varit i Sverige och kunde några ord svenska.

Tack Fridari
Omdömet skrevs augusti 6 2015 från mobil enhet

Vi åt här flera gånger under vår vecka på Santorini. All mat var fantastiskt god. Kan särskilt rekommendera Kefteki, Santorini-salladen och Moussakan! Husets vita vin var väldigt gott!

Tack Emelie K

Resenärer som tittade på Vassilikos Restaurant tittade också på

Kamarina, Santorini

Besökt Vassilikos Restaurant? Berätta vad du tyckte!