“God mat”

Rankad som nr 23 av 133 Restauranger i Kamarina
Bra för: Romantiska möten, Större grupper, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Restaurangen serverar mycket god och vällagad mat till bra priser. Mycket att välja emellan. Mycket trevlig personal. Vi bjöds på en god kaka till efterrätt. Kan varmt rekommendera restaurangen.

Tack Susanne K

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 2 augusti 2016

Det här var faktiskt den bästa maten jag åt när jag var på Santorini ... Jag har uppenbarligen inte smakat all mat som finns på ön, men det var till exempel bättre än maten på Argo (i Fira, vilken också var lysande - om än inte lika mycket).

Jag skulle starkt rekommendera den fyllda bläckfisken och pilgrimsmusslor (med svart polenta).

Det var så trevlig personal, bra mat och oerhört prisvärt.
Det är synd att restaurangen är belägen i Kamari (vid strandpromenaden). Den bör finnas i Oia, Fira eller Imerovigli. Då får du grym mat med en grym utsikt!

Tack AlexandraIX
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Omdömet skrevs 16 augusti 2015

Åt en mycket god pasta här! Ganska långsam service men vi hade ingen brådska. Ingen direkt barnmeny utan man får välja en ordinarie rätt som kan delas av barnen eller be att de gör mindre portion. Trevlig servitris som varit i Sverige och kunde några ord svenska.

Tack Fridari
Omdömet skrevs 6 augusti 2015 från mobil enhet

Vi åt här flera gånger under vår vecka på Santorini. All mat var fantastiskt god. Kan särskilt rekommendera Kefteki, Santorini-salladen och Moussakan! Husets vita vin var väldigt gott!

Tack Emelie K
Omdömet skrevs 26 juni 2015 från mobil enhet

Vi beställde grillmixen som kanske kan vara ett misstag i sig, men det var ganska oinspirerat. Köttet var torrt och smakade inte så mycket, och avsaknaden av sås var total. Kanske lyckas de bättre med andra rätter, men detta var ingen höjdare. Överdrivet tjatig inkastare ger minus också.

Tack Viktor J

Resenärer som tittade på Vassilikos Restaurant tittade också på

Kamarina, Santorini

Kamarina, Santorini

Besökt Vassilikos Restaurant? Berätta vad du tyckte!