Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Jessica B
Sopot, Polen

Bästa stället på Santorini!

Omdöme om Bellonias Villas
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 29 juli 2019från mobil enhet
Underbar frukost/middag och underbar personal, hit är ett måste om ni är i Santorini! Så himla nöjda efter vår vistelse och har som mål att komma tillbaka inom snar framtid, längtar redan tillbaka!!!!
Datum för vistelsen: augusti 2018
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
3 718 kr
    3 110 kr
2.9 km från Bellonias Villas
Visa fler hotell i Kamarina
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Allt på hotellet är bra, dock ej prisvärt...låter kanske konstigt men vad jag menar är att i denna prisklass finns bättre hotell att välja på..nästan 3.000kr/dygn...rummen har normal standard, bästa med hotellet är poolområdet samt läget.

Datum för vistelsen: maj 2017
2  Tack leiftornros1
Omdömet skrevs 23 oktober 2017

I år återvände jag och min man igen till denna fantastiska oas. kan bara konstatera att för varje år vi återvänder så blir det bara bättre och bättre. Frukosten är helt magiskt, och för det priset ska den vara det. Luncherna och middagarna lika så. Enastående. Nu är det bara 22 rum och alla är unika. Vi hade ett rum med havsutsikt och en stort terrass utan insyn, ett stort vackert träd som insynsskydd. Städningen var utmärkt, lika så servicen. All personal är otroligt trevlig och kompetent utan att bli falskt eller påklistrat. Härligt med att kunna ligga i solstolen och njuta av vågorna och äta lunch eller dricka gott kaffe. Sängarna är lite väl hård men täcken och kuddar är otroligt sköna.
Kan konstatera då vi har 3 barn, att detta absolut inte är ett familjehotell. Skulle inte komma hit med barn, varken för andra gäster eller min egen skull.

Kan varmt rekommendera detta hotell.

Rumstips: Rummen med havsutsikt är fantastiska, be om det med stor terrass. Rummet är mindre men terrassen slår allt.
Datum för vistelsen: augusti 2017
3  Tack Kamilla76
Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Mycket bra hotell, underbar personal, jättegod mat, trevliga rum och jättefint läge. Litet och familjärt man känner sig välkommen och blir väl omhändertagen. Mat och dryck var toppklass, hit vill man återvända.

Datum för vistelsen: september 2017
1  Tack MarleneW360
Omdömet skrevs 9 februari 2016

Jag och min sambo var på Santorini förra året i mitten av juli. Bellonias Villas var utan tvekan det bästa hotellet i Kamari! Underbar personal, fantastisk frukost och utsikt. Extra cred till strandkillen som serverade oss drinkar hela dagen på stranden (där hotellet hade gratis solstolar och handdukar). Restaurangen på hotellet visade sig ha den bästa maten längs hela stranden. Jag kommer definitivt besöka Bellonias Villas igen!

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack Helenius87
Omdömet skrevs 31 oktober 2015

Supertrevligt hotell med perfekt läge ,service och supergod mat! Personalen proffsig....bra städning och fräscha rum..... Gratis solstolar på stranden med rena handdukar varje dag..... Kan varmt rekommendera att se även soluppgången .....

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack N5039KDpatriciap