“Trevlig matupplevelse ”

Rankad som nr 38 av 133 Restauranger i Kamarina
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Prince har allt. Skön atmosfär vid strandpromenaden i Kamari, trevlig personal och ägare (bilden) samt bra käk. Både färskpressad juice till frukost eller enbart för häng eller drink. Ligger mitt i smeten.

Tack JimmyLandstrom

Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Vacker inredning, trevlig atmosfär och personal. Åt god pasta .
Internationellt kök.
Lika trevligt för en kaffe på morgonpromenaden som drink på eftermiddagen och middag!

Tack Londonbettan
Omdömet skrevs 18 oktober 2016

Vi åt på Prince restaurant två gånger,och blev lika nöjda båda gångerna!Vi tog in in inbakad fetaost med honung och sesamfrö till förrätt och Moussaka till huvudrätt,båda rätterna var mycket goda och tillagade med bra råvaror.Maten var dessutom fint upplagd.Husets röda vin var ett mycket prisvärt och bra vin som vi varmt kan rekommendera.Personalen var trevlig och serviceinriktad,maten kom snabbt efter vi beställt den.

Tack bejjan
Omdömet skrevs 8 oktober 2016

Bra restaurang som har samma kvalitet på maten man är van ifrån sverige. Bra service bytte en våra maträtter trots att vi hade gjort fel och gjorde med ett leende. Vi fick höra det när vi kom tillbaks för att äta igen dagen därpå och alla i sällskapet var nöjda med sina olika rätter.

Tack Björn W
Omdömet skrevs 6 oktober 2016 från mobil enhet

Stället har en speciell atmosfär av lite högre standard. Servicen bra men lite för ivriga. Vår varmrätt kom innan vi var klara med förrätten. Åkte ut o kom tillbaka tio minuter senare. Tallriken hos den ene av oss åkte ut innan den andre hade ätit färdigt - inte tillåtet i Sverige. I övrigt var maten god men lite dyrt.

Tack Thomas E

Resenärer som tittade på Prince Bar Restaurant tittade också på

Kamarina, Santorini

Besökt Prince Bar Restaurant? Berätta vad du tyckte!