“Gott gott!!”

Rankad som nr 11 av 136 Restauranger i Kamarina
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 17 juni 2024 från mobil enhet

Trevlig personal o bra service på denna restaurang som låg i början av den långa remsan av restauranger vid havet!! Mat o dryck blev vi nöjda med, alla åt upp!

Datum för besöket: juni 2024
Tack 941helenah

Omdömet skrevs 24 juni 2022 från mobil enhet

Vi åt frukost här en gång under resan och träffade super trevliga medarbetare, de var Super vänliga och frukosten var jätte bra.

Datum för besöket: juni 2022
Tack loneri l
Omdömet skrevs 10 november 2018

Vi var på Soul by Splash och åt kött och fisk ,,Trevlig personal,,men det tog ganska lång tid att få in maten..Maten var helt ok ..Spelade bra musik där ..

Datum för besöket: augusti 2018
Tack JSjostrom50
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Mysigt strand häng. Sköna madrasser son inte kostar annat än att man beställer från restaurangen. God mat både till lunch och middag. Snabbaste servicen på 2 veckor och skön soulmusik!!

Datum för besöket: juli 2018
Tack Malijons
Omdömet skrevs 4 juni 2018 från mobil enhet

God dyr mat som tar väldigt lång tid även fast det är få gäster.
Personalen känns självupptagen då de kommunicerar via headsets.

Datum för besöket: juni 2018
Tack marianT7654IY

Resenärer som tittade på Soul by Splash tittade också på

Besökt Soul by Splash? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.