“Trevligt ställe”

Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Väldigt trevligt ställe med utmärkt service och mat. Var ett sällskap på 9 personer och vi fick maten otroligt snabbt och samtliga i sällskapet var mycket nöjda med den mat vi beställde. Välsmakande & prisvärt. Rekommenderas!

Tack zero2008

Omdömet skrevs 7 juni 2016 från mobil enhet

Servicen var snabb och miljön var mysig med kulörta lyktor. Maten kom väldigt snabbt efter beställningen. Så snabbt så man förstår att allt är färdiglagat och bara väntar på servering. Maten kändes inte nylagad men smaken var ok.

Tack ChriRob
Omdömet skrevs 15 september 2015

Helt otroligt god och fräsch mat vi var 8 st som åt och vi fick ett perfekt stort fyrkantigt bord med en härlig soffa där alla såg och kunde prata med varandra Personalen var väldigt service inriktade ...Maten kom fort in och den var Öns godaste på hela veckan enl alla oss åtta ..Gå dit !!!

Tack Marie S
Omdömet skrevs 14 juli 2015 från mobil enhet

Vilken underbar mat!! Åt phad thai och tjejen gröncurry jag smakade även på denna och det slog allt jag ätit i thai väg i sverige!! Missa inte denna underbara mat!

Tack trusch54
Omdömet skrevs 30 juni 2015

Nästan som hemma i Sverige, fast kom ihåg att det kommer INTE ris med till rätterna utan det får man beställa extra.

Tack Hellman2012

Resenärer som tittade på Kiwi tittade också på

Kamarina, Santorini

Fira, Santorini
Kamarina, Santorini

Besökt Kiwi? Berätta vad du tyckte!