“Snabb service ”

Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs juni 7 2016 från mobil enhet

Servicen var snabb och miljön var mysig med kulörta lyktor. Maten kom väldigt snabbt efter beställningen. Så snabbt så man förstår att allt är färdiglagat och bara väntar på servering. Maten kändes inte nylagad men smaken var ok.

Tack ChriRob

Omdömet skrevs september 15 2015

Helt otroligt god och fräsch mat vi var 8 st som åt och vi fick ett perfekt stort fyrkantigt bord med en härlig soffa där alla såg och kunde prata med varandra Personalen var väldigt service inriktade ...Maten kom fort in och den var Öns godaste på hela veckan enl alla oss åtta ..Gå dit !!!

Tack Photographica
Omdömet skrevs juli 14 2015 från mobil enhet

Vilken underbar mat!! Åt phad thai och tjejen gröncurry jag smakade även på denna och det slog allt jag ätit i thai väg i sverige!! Missa inte denna underbara mat!

Tack trusch54
Omdömet skrevs juni 30 2015

Nästan som hemma i Sverige, fast kom ihåg att det kommer INTE ris med till rätterna utan det får man beställa extra.

Tack Hellman2012
Omdömet skrevs juni 7 2015 från mobil enhet

Mycket god mat speciellt strimlad biff med lök. och kycklingen var väldigt god den också.trevlig miljö att sitta och äta i.Mycket trevlig personal

Tack micael j

Resenärer som tittade på Kiwi tittade också på

Fira, Santorini

Besökt Kiwi? Berätta vad du tyckte!