“Mysigt och trevligt ”

Taverna Sellada
Rankad som nr 25 av 133 Restauranger i Kamarina
Bra för: Lokal mat
Omdömet skrevs 12 september 2015 från mobil enhet

Var där två gånger nu i september. Trevlig familj och personal. Mysigt och mycket god mat. Atmosfären är härlig här.

Tack srojoh

Omdömet skrevs 14 juli 2015 från mobil enhet

Mkt trevlig taverna, familjen tipsade om de mest fantastiska så grekiska rätterna. Kyckling souvlakin var super. Ett måste i kamari

Tack jbsgbg
Omdömet skrevs 18 augusti 2013

Litet mysigt, oftast fullsatt. Hemlagat till ett väldigt bra pris. Fick alltid något "from the house" efter maten.

• Atmosfär
Tack Hellman2012
Omdömet skrevs 7 juli 2013

Underbart god mat, trevlig service och härlig atmosfär i en trevlig familjerestaurang! Stället visar upp hur god den grekiska maten Verkligen är, hur trevliga och godhjärtatde Grekerna är, vi blev väldigt överraskade av den snabba service de hade trots att stället var fullt hela tiden!

• Atmosfär
Tack Svirr
Omdömet skrevs 9 juni 2013

Mycket bra restaurang med god och fräsch mat. Nästa alltid fullsatt. Men det är värt att vänta på ett bord.

Tack Anders N

Resenärer som tittade på Taverna Sellada tittade också på

Kamarina, Santorini

Besökt Taverna Sellada? Berätta vad du tyckte!