“God mat och bra service!!”
Omdöme om Almira Restaurant

Almira Restaurant
Rankad som nr 5 av 124 Restauranger i Kamarina
Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Större grupper, Romantiska möten, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs maj 10 2017 från mobil enhet

Vi gick till Almira efter att ha läst positiva recensioner på TripAdvisor och blev inte besvikna. Jag åt de bästa calamares jag någonsin har smakat (vilket har blivit många efter 15-20 resor till Grekland), och övriga i sällskapet åt svärdfisk och pasta och alla var väldigt nöjda med sin mat. Kan varmt rekommenderas!!

Tack Alexandra J

Omdömet skrevs oktober 1 2016 från mobil enhet

Första timmarna på Santorini och vi njuter av en härlig lunch på Almira. Fina rekommendationer och vi kan bara instämma. Läckert upplägg på den grekiska salladen och en utsökt grillad feta ost. 20 meter från vattenbrynet, inget att klaga på.

Tack GPH38
Omdömet skrevs augusti 2 2016

Likt de flesta restauranger utmed strandpromenaden är utsikten vacker och miljön trevlig. Almira känns ren, fräsch och stilren. ganska populärt ställe,även för lokalbefolkningen. Maten vi åt var till allas belåtenhet. Vällagad, smakrik och lagom tilltagna portioner. Servicen alldeles utmärkt. När vi nästan ätit klart började nya gäster vänta på att få bord. Då kändes det lite som att personalen gärna ville få oss att lämna för att bereda plats för nya betalande gäster.

Tack Jogga_1964
Omdömet skrevs augusti 1 2016 från mobil enhet

Kunde inte låta bli att beställa en 3-rätters, ALLT var otroligt gott! Vällagat, snyggt, fantastisk service. Bra priser! Jag och sambon kommer tillbaka för det var en av dom bästa matupplevelserna på Kamari!

Tack maitasuna g
Omdömet skrevs juli 26 2016 från mobil enhet

Jag och min man besökte restaurang Almira efter att ha läst mycket gott om den på Tripadvisor. Både mat och dryck var mycket god, min ölintresserade man var särskilt nöjd över att de hade Santorinis inhemska öl Yellow Donkey, vilket alla restauranger faktiskt inte haft. Supertrevlig personal, trots att stället har inkastare tillhör de inte några av de som vi tyckt har varit lite för påstridiga. Ett plus för att de bjöd på ett glas dessertvin på maten. Väl värt ett besök!

Tack Linda P

Resenärer som tittade på Almira Restaurant tittade också på

Kamarina, Santorini

Besökt Almira Restaurant? Berätta vad du tyckte!