“Really good Indian cuisine Riktigt bra Indisk mat”

Shivam Indian Caleta de Fuste
Rankad som nr 7 av 128 Restauranger i Caleta de Fuste
Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Klart bästa indiska mat stället i Fuertoventura
Vi beställde 4 olika rätter samtliga var topp och vällagade

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 707safetr
Management - SHIVAM, Propietario på Shivam Indian Caleta de Fuste, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Tack för din värdefulla semestertid för att skicka dina vänliga ord till oss, 707safetr. Bra att veta att du trivdes med ditt besök på SHIVAM. Kom ihåg att vi kommer att fortsätta vänta på dig innan du återvänder hem. Hålla med?

Skriv ett omdöme.Omdömen (1 719)

Omdömet skrevs 12 januari 2018

Mycket lyckad lunch, väldigt god mat med kryddning som ger minnen från Indien (alltså inte "fusk-lagad" indisk mat utan mer äkta) Jag kommer absolut gå hit igen under min vistelse här och rekommenderar ett besök. Inte jättebilligt, men prisvärt!
Very good, spicy and authentic Indian food - recommend anyone craving proper Indian cuisine to visit.

Datum för besöket: januari 2018
Tack PippiK2
Omdömet skrevs 14 mars 2017 från mobil enhet

Vi gick hit av en händelse och vi tänkte ta en öl eller två. Sluta med att vi satt med en stor meny framför oss! Det är ett fastfood ställe men det gäller nara deras lamm och kebab som jag kan säga är fabriksproduserat. Men... deras tillbehör är gjort med känsla och hjärta! Det bästa jag ätit från indiska köket. Personalen är angagerad i dig som kund och väldigt informativa. Fick även en massa "on thehouse grejer" utan kostnad, dem har en stolthet o det dom gör.var lycklig och jäkligt mätt efter besöket. Rekomenseras!

Datum för besöket: mars 2017
Tack Michael H
Shivam Indian R, Propietario på Shivam Indian Caleta de Fuste, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2017

Thank you Michael H. We apologize for our english answer to you. We are proud to contributed a little bit to your successful holiday in Caleta. Please come again next time you return to his island to serve you as you deserve. See you.

Omdömet skrevs 12 februari 2017

Vi tog en sen lunch här dagen vi anlänt till Fuerteventura.Vi uppskattade både maten och den goda servicen. Personalen har koll på om maten innehåller gluten eller ej, vilket verkligen uppskattas då en av oss är glutenintolerant.
Vi valde att äta deras indiska mat. Hur deras kebab är, kan vi inte uttala oss om.

Datum för besöket: december 2016
Tack ollew2017
Shivam Indian R, Propietario på Shivam Indian Caleta de Fuste, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2017

Thank yoy, Olle W. We appreciate your post and apologize for answering it in english. We hope to see you again at Shivam so you can taste some others of our most popular dishes. See you.

Omdömet skrevs 10 december 2016 från mobil enhet

Trevlig personal, riktigt bra mat trots att det ser ut dom en turistfälla vid första anblicken. Helt klart värt ett besök!

Datum för besöket: december 2016
Tack 881susannah
Shivam Indian R, Propietario på Shivam Indian Caleta de Fuste, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2016

Thank you for your kind words, Susana. Excuse us for answering you in english and let us to tell you we deeply appreciate all comments from our customers. Please come again before leaving the island to serve you as you deserve.

Resenärer som tittade på Shivam Indian Caleta de Fuste tittade också på

Caleta de Fuste, Antigua

Besökt Shivam Indian Caleta de Fuste? Berätta vad du tyckte!