Orbitz.com
Destinia.com
Vio.com
Prestigia.com
Omdömet skrevs 19 juli 2022

Vi var här på semester juni 22 i ca 10 dagar och bestämde oss för hotellet efter ett professionell och rolig samtal från säljavdelningen på Medora, pratade med Maria S som övertalade oss att komma och besöka dem och vi kunde inte låta bli, så tack Maria. Väl på plats var det som vi förväntade oss, allt va i sin ordning till en början men sen nådde de inte till det perfekta och brister fanns bland personalen, stranden speciellt och informationen i stort.Så visst en bra hotel men förbättringar krävs och om alla vore som Maria S så skulle hotellet va en drömplats.Ännu en gång stort tack för engagemang Maria Stanicic.

Rumstips: Högre upp tystare rum.
Datum för vistelsen: juni 2022
Tack Damir D
Medora resorts, Other på Medora Auri Family Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2022

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar.
Först och främst, tack för berömmet till min kollega Marija, jag är glad att hon kunde hjälpa dig.
Vi beklagar att du inte är nöjd med övrig personal.
Vi skulle gärna höra exakt vad du inte är nöjd med och skulle vara tacksamma om du kunde kontakta oss med lite mer information.
Jag hoppas att vi får möjligheten att vara värd för dig igen och förbättra ditt intryck.

Vänliga Hälsningar, Vedran Marinović - Resident Manager

Omdömet skrevs 20 juni 2022

Mycket fint och modernt hotell. Stannade här i en vecka med min kille och allt var perfekt. Om man bara ska nämna något så var det alla jobbiga trappor då hotellet hade runt 10 våningar och även ganska hårda sängar så det var skönt att komma hem och sova i sin riktiga säng. Så var redo på det när ni åker. Annars var allting perfekt. Bra utbud på frukosten, fin utsikt, fräscha rum och personalen var hur trevlig som helst. Städerskorna gjorde ett jättebra jobb och städade fint varje dag och log mot oss i korridorerna. Stranden var magisk och bra att solstolar ingick i priset. Finns jättemånga bra restauranger såsom 2 Monkeys, Portobello Bar och även Banana Bar som hade så goda drinkar! Poolen var bra med en bar, dock mycket barn som lekte och skvätte över hela poolen men det gick bra ändå :) Men somsagt denna resan kommer man minnas som helt utmärkt och återkommer gärna hit någon dag.

Rumstips: Annex-delen längst ner mot havet var riktigt behaglig att bo i, lugnt och tyst
Datum för vistelsen: juni 2022
Tack elin_04
Medora resorts, Other på Medora Auri Family Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2022

Dear Elin,
Thank you for your review! We are delighted to see that there were many enjoyable aspects of your stay.
We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.
Kind regards,

Omdömet skrevs 29 juli 2021

Medora/Podgora - En pärla i Dalmatien med supertrevlig personal, god mat och service.
Har varit här med familjen i sex underbara dagar. Hotell är placerad nära stranden.
Bästa hälsningar till supertrevlig kökspersonal Vesela och Mirsad som vi träffade dagligen under vårt vistelse i Medora.
Även Klara M. ( Indigo bar) en superfin ung tjej som sprider glädje och är alltid glad och pratsam när man träffar henne på stranden.
Tusen tack Medora för detta året.
Vi ses nästa år igen.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 858jasminam
Medora resorts, Other på Medora Auri Family Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2021

Tack för det fantastiska omdömet, Jasminam! Vi arbetar hårt för att möta förväntningar som dina, och vi är glada att höra att vi träffade märket för dig. Kom tillbaka och se oss snart. Skål!

Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Bästa hälsningar till bästa personal både i hotellet som på restaurangen speciellt Iva och alla andra som har en jättebra tjänst för oss som besökte restaurangen. Mycket fresh och godmat. Rent alltid i rummet.
Kanon utsikt över adriatiska havet.
Tusen tack ♥️

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack PewDiePie R
Vedran Marinović, Other på Medora Auri Family Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2021

Vážení PewDiePie R , děkujeme, že jste se rozhodli zůstat v hotelu Auri a podělit se o svou krásnou recenzi.
Ujistíme se, že vaše laskavá slova předáme naší milé Ivě, o které víme, že si váš komentář rád přečte.

S přátelským pozdravem,

Omdömet skrevs 13 januari 2020 från mobil enhet

Ett stort hotell som säkert är ännu bättre på sommaren. Vi är där i slutet av säsongen och är nöjda med både frukost och service. Läget är också mycket bra. Vår utsikt är magnifik! Vi promenerar runt i byn som ger ett trevligt intryck.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Annloffa
Zlatko Vela, General Manager på Medora Auri Family Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 12 maj 2020

Kära gäst,

Tack för din recension gällande er vistelse hos oss! Vad roligt att höra att ni trivdes bra! Var det något speciellt som vi kunde gjort bättre för att få ditt toppbetyg? Vi hoppas få möjligheten att välkomna er tillbaka till oss snart igen!

Vänliga Hälsningar