Höjdpunkter från omdömen

Perfekt utflykt!

Omdömet skrevs 6 juli 2022
606emeliec
Läs alla 129 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 19 juli 2022 från mobil enhet

Härlig båttur till Hvar. Precis lagom stor båt (Max 9 personer). Vi blev väl omhändertagna av de som körde båten och de var väldigt måna om att vi skulle ha det bra. Fina snorkelvatten (3 olika ställen) och riktigt god lunch på en mysig restaurang med fantastisk utsikt. Väl värt varenda krona!

Datum för upplevelsen: juli 2022
Tack elnanilsnils
Omdömet skrevs 6 juli 2022

Mycket trevligt utflykt. Det fick plats max nio stycken på båten vilket gjorde att båtturen i sig var riktigt härlig. Vi fiskade först cirka 2 timmar och stannade sedan på en fantastisk strand med klart vatten och en mysig restaurang ovanför. Därefter badade vi från båten på en annan plats längs fastlandet. I helhet en trevlig dag med trevlig personal ombord som var lättsamma, måna om dina gäster och berättade mycket om Kroatien. Rekommenderas!

Datum för upplevelsen: juli 2022
Tack 606emeliec
Omdömet skrevs 5 september 2021 från mobil enhet

Vi hade en fantastisk dag på havet! Vi besökte bl a orten Vrboska som ligger skyddad omgärdad av en skog av pinjeträd. Väldigt vackert! Efter det besökte vi en mindre badvik med alldeles turkost och klart vatten. Väl där serverades vi grillad fisk till lunch, underbart gott. Vi kände oss väl omhändertagna av vår kapten och hans besättning. En av de bästa dagarna på vår resa till Kroatien!

Datum för upplevelsen: september 2021
Tack HenrikH492
Omdömet skrevs 23 augusti 2020

Vi tog en båttur till ön Brac där vi stannade på en underbar vik samt tillbringade många timmar på Zlatni Rat. Det var få passagerare på båten vilket fick upplevelsen att kännas ännu mer speciell. Båtturen var en av de bästa upplevelserna med resan och kaptenen berättade om det vi såg. Det bjöds på traditionell kroatisk dricka och snacks. Båtturen rekommenderas starkt! Det erbjuda även andra otroligt fina turer till bland annat ön Hvar.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack ZajHuz
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt utflykt. Fiskelyckan hade vi på våran sida också. Kanon mat vid restaurangen med magnifik utsikt och kristallklart vatten. I helheten en trevlig resa med mycket trevlig personal på båten som gjorde resan både rolig och spännande. Rekommenderas stort.

Datum för upplevelsen: juli 2020
1  Tack sashamO2387PB