Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Bästa restaurangen i Podgora”
Omdöme om 2 Monkeys

2 Monkeys
Rankad som nr 2 av 26 Restauranger i Podgora
Certificate of Excellence
Prisklass: 74 kr - 210 kr
Restauranginformation
Omdömet skrevs 6 juli 2022 från mobil enhet

Fantastiskt! Helt klart den bästa restaurangen i Podgora. Vi var två familjer som var här många gånger och alltid lika nöjda. Finns något på menyn för alla. Supertrevlig personal.

Datum för besöket: juli 2022
Tack Therese G
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömen (350)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

711 av 350 omdömen

Omdömet skrevs 25 juni 2022

Toppen resturang, god mat, riktigt bra drinkar, supertrevlig personal, bra service, harmonisk atmosfär.
Vi fick verkligen tre toppen besök på denna resturang som blev vår favorit. Vi kommer tillbaka om vi kommer till Podgora igen. /Stefan och Liselotte

Datum för besöket: juni 2022
Tack stefanaA3228XW
Omdömet skrevs 26 maj 2022 från mobil enhet

Kanonrestaurang med mycket trevlig personal. Gick här 5 gånger under vår vecka i Podgora och det var överlägset den bästa restaurangen vi besökte. Goda drinkar, pasta, pizza, fisk, vin, kaffe mm.

Datum för besöket: maj 2022
Tack magnusw912
Omdömet skrevs 23 maj 2022 från mobil enhet

Supergod mat Pizzor med tunna bottnar, Spare ribs supergoda, trevlig personal, bra priser, god öl ett riktigt toppenställe👍

Datum för besöket: maj 2022
Tack Mikael K
Omdömet skrevs 24 september 2021

Mysig servering precis vid havet, avslappnad stämning, varierad meny, bra priser, gott vin samt trevlig och serviceminded personal. Vi åt ofta både lunch och middag där, och de gången vi åt någon annanstans återkom vi alltid till att 2 Monkeys ändå var trevligast och mest prisvärt.
Oftast kom maten in snabbt och ibland fick vi vänta något, men aldrig särskilt länge.
Allt som vi åt var gott, men deras cevapcici var något extra. Pizza och fisk åt vi inte någon gång, så kan inte uttala oss om det.
De flesta rätter på menyn är lite enklare, men man kan även äta en god oxfilé om man önskar. Det finns något för alla smaker!

Personalen tog sig tid att småprata lite vilket gjorde att vi fick ett personligt och mycket välkomnande bemötande. Vår sista kväll bjöd de på dessert och tog i hand och tackade oss för att vi ofta varit där.

Datum för besöket: september 2021
    • Standard
    • Service
    • Mat
Tack X1406BHcarolas

Resenärer som tittade på 2 Monkeys tittade också på

Podgora, Split-Dalmatiens län

Besökt 2 Monkeys? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ägare: Vad är din syn på saken?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig som ägare av ditt objekt
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.