“Supergoda pizzor i vacker miljö”
Omdöme om Pizzeria Mlini

Pizzeria Mlini
Rankad som nr 8 av 20 Restauranger i Mlini
Kök: Pizza
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Åt lunch här en dag i juli och valde en av deras pizzor. Mycket goda och fräscha pizzor. Dock lång väntetid, ca 45-50 minuter trots ganska lugnt med folk.

Tack LoveGreece100

Omdömet skrevs 23 juli 2016

Blev en favorit hos hela sällskapet! Som gäst kände man att personalen ville man skulle bli nöjd! God mat till rimliga priser. Det enda som vi hade önskat är någon mera vegetarisk rätt förutom pizza.

Tack eleonor807
Omdömet skrevs 9 juli 2016 från mobil enhet

Det finns inte så många strandrestauranger att välja på i Mlini. Den här har bäst läge med en egen terass med fantastisk utsikt och skuggande träd. 4 vuxna och 6 barn beställde pizza, pasta och sallad. Vi räknade inte med att kyparen skulle hålla reda på våra beställningar, speciellt inte pizzorna med kompletteringar. Det klarade han dock av med bravur, även om det inte var världens snabbaste service.
Pizzorna var helt klart godast, speciellt den med pesto. Pastan varierade en del i kvalite . Cesarsalladen var god, men liten. Eftersom det inte var några överpriser så var vi nöjda med middagen, vi blev mätta och belåtna och utsikten var värd det mesta.

Tack Olle B
Omdömet skrevs 21 juli 2015 från mobil enhet

Beställde två drinkar, en mojito till tjejen som bara smakade vatten, bartendern hade helt enkelt kastat i en fet isbit med några myntablad och lite bubbligt vatten, nästan ingen alkohol, såg ut som att någon spytt ut en mojito. Gick fram med den till bartendern och hon började tjura över att det ska se ut sådär, till slut gick jag bara därifrån men hon kom ut med den med lite mer alkohol i den. Det gick fortfarande inte att dricka..

Tack Mark G
Omdömet skrevs 15 juli 2015

Kändes som fabriksgjord pizzabotten. Helt mjuk. Inte som jag gillar. Antingen är det en "köpebotten" som man lägger på innehåll, eller så var det inte tid till att låta pizzan bli klar i ugnen.

1  Tack Sweden_eat

Resenärer som tittade på Pizzeria Mlini tittade också på

Mlini, Dubrovnik-Neretva County

Besökt Pizzeria Mlini? Berätta vad du tyckte!