Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Booking.com
Expedia.com
Hotels.com
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
1419 av 1 614 omdömen
Omdömet skrevs 17 september 2016

bra sängar,utsikten var perfekt,man hade det riktigt mysigt när solen gick ned över bergen,badrummet rustat så det var okey.i övrigt så skulle det behövas ses över,dörrspringan ut till korridoren var på ett par cm.

Rumstips: hamnar man med rum i annexet så är det tunga backar att gå i.
Datum för vistelsen: augusti 2016
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Tack bo s
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
DBVRivieraHotels, General Manager på Maistra Select Astarea Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2016

Dear bo s,

First of all, thank you for choosing Hotel Astarea for your trip to Croatia. It was a pleasure having you and we are happy to read you were satisfied with the hotel's services & facilities. Thank you for sharing your tips with fellow travelers, and we hope you'll be coming back soon and exploring more of the beautiful Dubrovnik Riviera.

Sunny Regards from Hotel Astarea,

Dragan Baričić
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Hotellet ligger vackert i en vik vid havet. Rent och snyggt och funktionella rum. Saknas ett kylskåp på rummen. Varje rum har en liten balkong och väl fungerande AC.
Frukosten är riktigt bra, men tyvärr har middagsbufféerna inte samma standard.
Finns både utomhus- och inomhuspool. Även om stranden är stenig föredrog vi att bada i havet. Vattnet är kristallklart och vinden fläktar skönt. Man hyr ett par solstolar med parasoll för 80 KR per dag. Hotellets handdukar får enbart användas vid poolen och där alla är uppe tidigt för att reservera solstolar, vilket inte är tillåtet.
Finns bra kommunikationer både med Dubrovnik och Cavat.
Ett säkert kort som inte erbjuder några överraskningar.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Restyp: Reste som ett par
1  Tack jarlaxelsson
DBVRivieraHotels, General Manager på Maistra Select Astarea Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2016

Dear jarlaxelsson,

Thank you for sharing your comments about your recent stay with us.
It's a pleasure to read you've had a pleasant time with us and enjoyed Croatia and Dubrovnik Riviera.

We are looking forward to welcoming you back!

Best Regards,
Dragan Baričić
General Manager

Omdömet skrevs 23 juli 2016

Rummet OK. Fick byta rum efter två dygn pga läckande tak i badrummet från våningen över. Personalen var OK men inte överdrivet vänlig. Kostar ju inget extra att ge ett leende! Läget på hotellet var fint alldeles intill vattnet och med fint poolområde. Personalen som höll lite vattengympa och barnaktiviteter var vänliga och glada. Vi hade bara frukost men den var riktigt bra! Det var en bra bit att gå till närmsta matbutik. Fanns förbindelser in till Dubrovnik via shuttlebus, lokalbuss och båt. Detta var tur eftersom restaurangutbudet inte var så stort på platsen. Dessutom var hade vi i sällskapet två vegeterianer och för dessa var utbudet uselt! Trots kritiken var vi nöjda med hotellet som sådant!

Datum för vistelsen: juli 2016
  • Restyp: Reste med familjen
    • Läge
    • Rum
    • Service
1  Tack eleonor807
Omdömet skrevs 17 juli 2016 från mobil enhet

Vi bodde i Annexet som låg ca 100 meter ifrån huvudbyggnaden, rummen skulle behöva en uppfräschning men var helt OK ändå, badrummen var nyrenoverade som höjde standarden och balkong med utsikt mot bukten. Vi betalade inget extra för havsutsikt men fick det ändå (tror samtliga rum har det). Poolområdet var jättefin och låg precis vid stranden och strandrestaurangen som hade väldigt god mat. För övrigt var Mlini väldigt mini men mysigt med några restauranger och barer, bra utgångsläge för att ta båtutflykter bl.a till Dubrovnik.

Datum för vistelsen: juli 2016
Restyp: Reste med familjen
Tack Lotta S
Omdömet skrevs 24 augusti 2015 från mobil enhet

Kanske i överkant på priserna, är i behov av en renovering av rummen, men deras frukost är då mycket att välja på, ta en lång stund, bara njuta av maten, sitt ute, utsikt över havet, så himla vackert, deras superier rum, är samma som ett vanlig rum, det är bara att det ligger i hotellet, inte i annexet

Datum för vistelsen: augusti 2015
Restyp: Reste med familjen
Tack Fredde_73
mmatkov, General Manager på Maistra Select Astarea Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2015

Dear Fredde_73,

Thank you for writing a review regarding your stay at the hotel Astarea. It is a pleasure to read you have enjoyed your time with us and the hotel’s facilities.
Thank you for choosing us for your family vacation and we hope you will come back soon!

Best Regards,

Mario Matković, General Manager, and the Astarea Team