“Lovely location friendly people”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Mycket bra - baserat på 1 omdöme

Omdömen från våra medlemmar

Omdömet skrevs 9 maj 2021 för en vistelse i maj 2021

Datum för vistelsen: maj 2021
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 8 2021
thank you for your wonderful review and for sharing your customer experience with everyone who is looking to book a holiday. We are so pleased you and your family enjoyed your stay and look forward to helping you plan your next stay. Don't forget to use your £50 voucher off your next holiday when booking directly with us. Kind Regards The 2cHolidays Team
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera