Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Litet familjedrivet hotell. Små rum, men funktionella. Rent och snyggt! En liten hjärtformad pool vid matborden och en jaccuzi på solaltanen, en trappa upp. Väldigt vänlig och hjälpsam familj. Hämtar och lämnar vid flygplats och hamn. När jag, oplanerat, behövde bo där en natt, så var det fullt, men jag fick ett rum i huset bredvid, vilket är ett hotell som en syster har! Där var det ett stort rum! Mycket trevligt! Några minuters promenad till stranden. Åker tillbaka!

Bodde här: juni 2017, reste med vänner
Tack Aebo
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Efter rekommendationer valde vi att boka rum här fyra nätter. Hotellet är ett typiskt litet gemytligt grekiskt familjedrivet hotell. Vi trivdes jättebra här och ägarna var super trevliga, kom till och med och hämtade en i hamnen när vi anlänt. Maten i restaurangen lagad av mamman i familjen och är supergod. Städningen utmärkt. Har inget att klaga på!

Bodde här: juni 2017
Tack Mimmi W
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Det råder ingen tvekan om att vår största behållning är den lilla men härliga poolen (som är ganska djup ca 1.5 - 4m). Det är inte helt vanligt med pool i den här prisklassen och det är en skön omväxling mot de salta baden man får på stranden. Rummen är ok. Vårt hade en lite underlig disposition med en lite sov-alkov en brant trappa upp men då vi i princip bara spenderade natten där så spelade det inte så stor roll. Väl städat men med antydning till en liten unken lukt från AC'n. Personalen är trevlig, serverar god mat (frukost ej inkluderad i vårt pris).Ett extra plus som är värt att nämna är den fantastiska servicen med hämtning och lämning i hamnen, flygplatsen eller vart man nu behöver ta sig vid ut-/inchekning. Slut om dömet är helt ok hotel som vi mycket väl kan tänka oss att bo igen på.

Bodde här: juli 2016
Tack Jiin x
Omdömet skrevs 29 juni 2016 från mobil enhet

Supertrevligt hotell med mindre pool. Poolen är djup och passar främst till äldre barn som redan kan simma. Paris och Julia som med sin släkt driver hotellet är mycket trevliga och servicen oklanderlig. Hotellet har en bra restaurang där Julia lagar all mat själv. God grekisk husmanskost och bra priser. Enkelt när man har trötta barn, anländer sent eller inte orkar gå ner till strandpromenaden. Hotellet erbjuder gratis pickup och avlämning vid flyg och färjor. Remomenderas varmt!!

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack Jaknajaure
honeymoon010, Ιδιοκτήτης på Honeymoon Beach Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2016

Hej, Tack foer att ni tycker om vart hotell och var service,vi blir mycket glada och gor alltid vart basta for vara gaster. Vi pa Honeymoon onskar er en skon vinter och hoppas att vi far se er igen hos oss, Manga kramar fran oss alla,

Omdömet skrevs 26 december 2015

Kan rekommenderas! God mat som verkligen var lagad med kärlek och fantastisk service med bland annat transfer till och från hamn och flygplats. Enkla med rena och funktionella rum. Känns som ett hotell man gärna återvänder till.

• Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack Mats E