“Semester ”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 2 sidor till!
Honeymoon Beach Apartments
Rankad som nummer 5 av 11 hotell i Perivolos
Omdömet skrevs juni 15 2017 från mobil enhet

Efter rekommendationer valde vi att boka rum här fyra nätter. Hotellet är ett typiskt litet gemytligt grekiskt familjedrivet hotell. Vi trivdes jättebra här och ägarna var super trevliga, kom till och med och hämtade en i hamnen när vi anlänt. Maten i restaurangen lagad av mamman i familjen och är supergod. Städningen utmärkt. Har inget att klaga på!

Bodde här: Juni 2017
Tack Mimmi W

Omdömet skrevs juli 26 2016

Det råder ingen tvekan om att vår största behållning är den lilla men härliga poolen (som är ganska djup ca 1.5 - 4m). Det är inte helt vanligt med pool i den här prisklassen och det är en skön omväxling mot de salta baden man får på stranden. Rummen är ok. Vårt hade en lite underlig disposition med en lite sov-alkov en brant trappa upp men då vi i princip bara spenderade natten där så spelade det inte så stor roll. Väl städat men med antydning till en liten unken lukt från AC'n. Personalen är trevlig, serverar god mat (frukost ej inkluderad i vårt pris).Ett extra plus som är värt att nämna är den fantastiska servicen med hämtning och lämning i hamnen, flygplatsen eller vart man nu behöver ta sig vid ut-/inchekning. Slut om dömet är helt ok hotel som vi mycket väl kan tänka oss att bo igen på.

Bodde här: Juli 2016
Tack Jiin x
Omdömet skrevs juni 29 2016 från mobil enhet

Supertrevligt hotell med mindre pool. Poolen är djup och passar främst till äldre barn som redan kan simma. Paris och Julia som med sin släkt driver hotellet är mycket trevliga och servicen oklanderlig. Hotellet har en bra restaurang där Julia lagar all mat själv. God grekisk husmanskost och bra priser. Enkelt när man har trötta barn, anländer sent eller inte orkar gå ner till strandpromenaden. Hotellet erbjuder gratis pickup och avlämning vid flyg och färjor. Remomenderas varmt!!

Bodde här: Juni 2016, reste med familjen
Tack Jaknajaure
honeymoon010, Ιδιοκτήτης på Honeymoon Beach Apartments, svarade på det här omdömetSvarade juli 1 2016

Hej, Tack foer att ni tycker om vart hotell och var service,vi blir mycket glada och gor alltid vart basta for vara gaster. Vi pa Honeymoon onskar er en skon vinter och hoppas att vi far se er igen hos oss, Manga kramar fran oss alla,

Omdömet skrevs december 26 2015

Kan rekommenderas! God mat som verkligen var lagad med kärlek och fantastisk service med bland annat transfer till och från hamn och flygplats. Enkla med rena och funktionella rum. Känns som ett hotell man gärna återvänder till.

• Bodde här: Juli 2015, reste med familjen
Tack Mats E
Omdömet skrevs oktober 10 2015 från mobil enhet

Valet föll på Honeymoon Beach efter rekommendation från vänner. Vi blev inte besvikna. Julia, Paris och Michalidis service och trevliga sätt gjorde vistelsen toppen. Paris hämtar / lämnar vid båt och flyg alla tider på dygnet. Sist men inte minst är Julias kokkonst något av det bästa vi njutit av i den grekiska övärlden.

Bodde här: Oktober 2015, reste med vänner
Tack Tobbe-53
honeymoon010, Ιδιοκτήτης på Honeymoon Beach Apartments, svarade på det här omdömetSvarade november 3 2015

Thank you for your nice compliments. It was a pleasure to meet you and have you stay with us at the Honeymoon Beach Hotel. We look forward to your return.
Best regards,
Julia

Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Perivolos
0,5 km bort
Villa Markos
Nr 13 av 40 i Perissa
138 omdömen
Visa priser

Besökt Honeymoon Beach Apartments? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Honeymoon Beach Apartments

Adress: Perivolos-Perissa-Santorini, Perivolos 84703, Grekland
Region: Grekland > South Aegean > Cycladerna > Santorini > Perivolos
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfri parkering Pentry Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 1 av De mest prisvärda hotellen i Perivolos
Nr 4 av Strandhotell i Perivolos
Nr 6 av Romantiska hotell i Perivolos
Prisklass: 413 kr - 925 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Honeymoon Beach Apartments 3*
Antal rum: 10
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Honeymoon Beach Apartments. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Honeymoon Beach Apartments Hotel Perivolos

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?