Honeymoon Beach Apartments
Iliada Hotel(Perivolos)
  • Pool
Bella Santorini(Perivolos)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 176 US$/natt.

Mandilaria Studios(Perivolos)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 122 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 39 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 39 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 263 US$/natt.

• Kostnadsfritt internet
Joy Beach Hotel(Perivolos)
  • Frukost ingår
  • Pool
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Det råder ingen tvekan om att vår största behållning är den lilla men härliga poolen (som är ganska djup ca 1.5 - 4m). Det är inte helt vanligt med pool i den här prisklassen och det är en skön omväxling mot de salta baden man får på stranden. Rummen är ok. Vårt hade en lite underlig disposition med en lite sov-alkov en brant trappa upp men då vi i princip bara spenderade natten där så spelade det inte så stor roll. Väl städat men med antydning till en liten unken lukt från AC'n. Personalen är trevlig, serverar god mat (frukost ej inkluderad i vårt pris).Ett extra plus som är värt att nämna är den fantastiska servicen med hämtning och lämning i hamnen, flygplatsen eller vart man nu behöver ta sig vid ut-/inchekning. Slut om dömet är helt ok hotel som vi mycket väl kan tänka oss att bo igen på.

Bodde här: juli 2016
Tack Jiin x
Omdömet skrevs 29 juni 2016 från mobil enhet

Supertrevligt hotell med mindre pool. Poolen är djup och passar främst till äldre barn som redan kan simma. Paris och Julia som med sin släkt driver hotellet är mycket trevliga och servicen oklanderlig. Hotellet har en bra restaurang där Julia lagar all mat själv. God grekisk husmanskost och bra priser. Enkelt när man har trötta barn, anländer sent eller inte orkar gå ner till strandpromenaden. Hotellet erbjuder gratis pickup och avlämning vid flyg och färjor. Remomenderas varmt!!

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack Jaknajaure
honeymoon010, Ιδιοκτήτης på Honeymoon Beach Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2016

Hej, Tack foer att ni tycker om vart hotell och var service,vi blir mycket glada och gor alltid vart basta for vara gaster. Vi pa Honeymoon onskar er en skon vinter och hoppas att vi far se er igen hos oss, Manga kramar fran oss alla,

Omdömet skrevs 26 december 2015

Kan rekommenderas! God mat som verkligen var lagad med kärlek och fantastisk service med bland annat transfer till och från hamn och flygplats. Enkla med rena och funktionella rum. Känns som ett hotell man gärna återvänder till.

• Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack Mats E
Omdömet skrevs 10 oktober 2015 från mobil enhet

Valet föll på Honeymoon Beach efter rekommendation från vänner. Vi blev inte besvikna. Julia, Paris och Michalidis service och trevliga sätt gjorde vistelsen toppen. Paris hämtar / lämnar vid båt och flyg alla tider på dygnet. Sist men inte minst är Julias kokkonst något av det bästa vi njutit av i den grekiska övärlden.

Bodde här: oktober 2015, reste med vänner
Tack Tobbe-53
honeymoon010, Ιδιοκτήτης på Honeymoon Beach Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2015

Thank you for your nice compliments. It was a pleasure to meet you and have you stay with us at the Honeymoon Beach Hotel. We look forward to your return.
Best regards,
Julia

Omdömet skrevs 17 september 2015

Bra lägenheter i ett lugnt område med en kort promenad till stranden och affärer. De lagar väldigt god grekisk mat på hotellet. Vill man pröva andra så finns det en hel del restauranger vid stranden. Personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma. Hotellet har gratis transport till och från flygplats samt hamn.

Bodde här: september 2015, reste ensam
Tack Dag_Lundgren