Casa Del Mar(Perivolos)
Priceline
Rooms Mary(Perivolos)(Mycket prisvärt!)
TripAdvisor
Omdömet skrevs 29 juni 2016 från mobil enhet

Supertrevligt hotell med mindre pool. Poolen är djup och passar främst till äldre barn som redan kan simma. Paris och Julia som med sin släkt driver hotellet är mycket trevliga och servicen oklanderlig. Hotellet har en bra restaurang där Julia lagar all mat själv. God grekisk husmanskost och bra priser. Enkelt när man har trötta barn, anländer sent eller inte orkar gå ner till strandpromenaden. Hotellet erbjuder gratis pickup och avlämning vid flyg och färjor. Remomenderas varmt!!

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack Jaknajaure
honeymoon010, Ιδιοκτήτης på Honeymoon Beach Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2016

Hej, Tack foer att ni tycker om vart hotell och var service,vi blir mycket glada och gor alltid vart basta for vara gaster. Vi pa Honeymoon onskar er en skon vinter och hoppas att vi far se er igen hos oss, Manga kramar fran oss alla,

Omdömet skrevs 26 december 2015

Kan rekommenderas! God mat som verkligen var lagad med kärlek och fantastisk service med bland annat transfer till och från hamn och flygplats. Enkla med rena och funktionella rum. Känns som ett hotell man gärna återvänder till.

• Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack Mats E
Omdömet skrevs 10 oktober 2015 från mobil enhet

Valet föll på Honeymoon Beach efter rekommendation från vänner. Vi blev inte besvikna. Julia, Paris och Michalidis service och trevliga sätt gjorde vistelsen toppen. Paris hämtar / lämnar vid båt och flyg alla tider på dygnet. Sist men inte minst är Julias kokkonst något av det bästa vi njutit av i den grekiska övärlden.

Bodde här: oktober 2015, reste med vänner
Tack Tobbe-53
honeymoon010, Ιδιοκτήτης på Honeymoon Beach Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2015

Thank you for your nice compliments. It was a pleasure to meet you and have you stay with us at the Honeymoon Beach Hotel. We look forward to your return.
Best regards,
Julia

Omdömet skrevs 17 september 2015

Bra lägenheter i ett lugnt område med en kort promenad till stranden och affärer. De lagar väldigt god grekisk mat på hotellet. Vill man pröva andra så finns det en hel del restauranger vid stranden. Personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma. Hotellet har gratis transport till och från flygplats samt hamn.

Bodde här: september 2015, reste ensam
Tack Dag_Lundgren
Omdömet skrevs 31 augusti 2015

Familjärt litet hotel. Lite avsides, men bara ca.300m. till den svarta stranden vid havet. Rent och snyggt, fina rum med stort fint badrum. Maten hemlagat God, med lokala råvaror. Bra transfer både från flyg, och till hamnen. Kan klart rekomenderas.

Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack Björn S
honeymoon010, Ιδιοκτήτης på Honeymoon Beach Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2015