Odysseas Hotel(Perivolos)
  • Pool
Mandilaria Studios(Perivolos)(Mycket prisvärt!)
Bella Santorini(Perivolos)
Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 185 US$/natt.

Olympia Villa(Perivolos)
Kostnadsfri avbokning till den 22/07
  • Kostnadsfritt internet
  • Frukost ingår
  • Pool
Omdömet skrevs 4 juli 2014

Byggnaden består av 18 lägenheter och en taverna när du kan äta frukost och även kvällsmål. I centrum står innehavaren Julia, som hjälper dig med allt du behöver. Maten i tavernan är god och prisvärd. Vi har bott i rum 1 som är en lägenhet högst upp med ett sovloft. Brant trappa upp till loftet men fin utsikt. Vi har även bott i rum 8 som är fräsch men jätteliten. Sängarna är ganska hårda.
Hotellet ligger 5-10 min promenad från stranden. Stranden är fin med svart sand som blir mkt het. Det blir fort djupt i havet varför barnfamiljer ska tänka på det.

Bodde här: juni 2014, reste som ett par
Tack MilleLisa
Omdömet skrevs 21 november 2013

hotell med charmfaktor, otroligt goda frukostar med "riktig juice", nygräddad omelett a la casa, nära till strand och stad, gott om skandinaver och stor chans/risk för att man träffar någon man känner, bra och fräscha rum, bra priser, lugnt och skönt, en pärla på Santorini!

• Bodde här: juli 2013, reste med familjen
1  Tack ChristelP51
Omdömet skrevs 5 oktober 2013

Jag har varit här 2 ggr varje år, i maj och i september under 7 års tid. Det finns inget bättre!
5 min promenad till stranden. Superbra service, blir hämtad vid flygplatsen eller hamnen. Maten som Julia lagar är något av det bästa man kan få, hemlagad grekisk mat. Trevliga och mysiga rum. Rent och snyggt jämnt. Hela familjen är underbar, alltid på gott humör och hjälper till med allt. Super/minimarket finns 300 m åt vart håll, så enkelt att fylla på kylskåpet. Hjälp också att hyra cykel, bil, 4-hjuling, vespa.... allt ordnar familjen.

• Bodde här: september 2013, reste ensam
1  Tack Margarita002_12
Omdömet skrevs 23 juli 2013

Mycket trevligt familjeägthotell med bra mat, bra service, underbar personal. Fri transport till och från flyget/hamnen. Gångavstånd till havet ca 10 min. Lungt läge. Hyr man moped tar man sig snabbt in till centrum.

• Bodde här: juni 2013, reste med vänner
1  Tack Lasse413
Omdömet skrevs 27 juni 2013

Det var lite av en besvikelse, servicen , hämtning och lämning mitt i natten. God mat, aircond, hjärtformad liten pool. Allt detta var fint ,men läget långt ute på landet, nära svarta stranden. Gör att man inte vill bo där så länge.

• Bodde här: juni 2013, reste som ett par
Tack Thomas_Wallden