“Utmärkt boende”
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Utsikt från terrassen
Vardagsrum och kök med utgång till terrassen
Stor pool
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Jelijelij ...
1 omdöme
“Utmärkt boende”
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan för en vistelse i juni 2019

Jag, min man och våra två barn var här i Juni. Lägenheten känns enormt lyxig med två badrum, den stora takterrassen med grym utsikt och ytterligare en balkong i anslutning till köket som var perfekt. Bra läge nära stranden och restauranger. Lägenheten hade allt vi önskade och lite till, återkommer definitivt.

Datum för vistelsen: juni 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera