Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

God mat i en lyxig miljö. Vi åt förrätt som i Italien är antipasta moserella lite kallskuret.. Mycket fräscht och gott sen varsin burgare. Rejäl och god nog den bästa jag fått i Italien.. Men var riktigt hungrig med

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack thomashaw2014
Omdömet skrevs 23 juli 2016

Snygg entré/lobby. Effektiv hantering vid incheckning.
Snyggt rum och snyggt badrum. Såsom på många andra hotell saknas plats för att vika upp sin/sina väskor för att komma åt sina kläder osv. utan att packa upp allt (vi ska bara vara här en kort tid). Som vanligt finns mer gaderobsutrymme (men bara ett fåtal galgar) än lådor.
I badrummet är det som på många andra hotell; Många handdukar men få krokar (motsv.). Duschen är fastmonterad men så lågt monterad att händerna slår i den när man schamponerar sig. Konstigt. Och som vanligt finns det inga bra platser för tre necessärer.
När vi, sent på kvällen, bokar plats på bussen för kort transfer till flygplatsen med avfärd kl. 06:00 konstaterar vi att vi inte erbjuds någon frukost i och med att den erbjuds just från kl. 06:00 - Så ska inte ett bra "flygplatshotell" funka - Hur svårt kan det vara att, dygnet runt/nattetid erbjuda kaffe/te, några kex osv. till de som måste åka mitt i natten eller tidigt på morgonen.
Det är ganska lyhört så man hör de som talar ute i korridoren osv.
Restaurang- och poolområdet var/är fräscht. Maten som serverades var mycket god.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack overblick
GoldenTulipRomeAirpo, Responsabile relazioni pubbliche på Hotel Isola Sacra Rome Airport, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2016

Gentile Ospite,

La ringraziamo per aver condiviso la sua esperienza presso il Golden Tulip Rome Airport.

La sua testimonianza è preziosa a migliorare i nostri servizi.

Speriamo di poterle dare nuovamente il nostro benvenuto.

Cordiali saluti

Eleonora

Omdömet skrevs 13 april 2016

Trevligt hotell. Lätt att hitta , en stor parkeringsplats. Rent o fint rum . kanske lite litet badrum. Och allt detta till ett mycket bra pris. Och frukosten var mycket god där var till och med mörkt bröd något som annars är svårt att få i Italien. Ett bra ställe att avsluta semestern på då det är mycket nära flygplatsen med goda kommunikationer.

Rumstips: nära flygplatsen, bra parkering.
Datum för vistelsen: mars 2016
1  Tack bodilw644
GoldenTulipRomeAirpo, Responsabile relazioni pubbliche på Hotel Isola Sacra Rome Airport, svarade på det här omdömetSvarade 15 april 2016

Dear Guest,

Thank you for informing us about your experience.

Looking forward to welcome you again soon.

Best Regards

Eleonora

Omdömet skrevs 6 september 2015

Utmärkt i alla avseenden (2 besök samma vecka i augusti): Personal, Rummen, Restaurangen, Trädgården med pool och övriga allmänna utrymmen..

Mycket prisvärt för oss - vi blev t o m uppgraderade.

Förbättringsmöjligheter noterades vad gäller frukostutbudet (gärna mera av frukt och färskt bröd).

Rumstips: Frukosten skulle kunna vara bättre: Mera av frukt och färskt bröd, kokt ägg f n till extra kostnad (men äggröran gratis!).
Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack stensf
Omdömet skrevs 4 oktober 2011

Vi stannade en natt då vi hade ett tidigt flyg morgonen efter. Riktigt smidigt.

+ modernt och rymligt rum
+ barnsäng klar vid incheckning
+ fin pool (tyvärr hann vi inte bada)
+ nära flygplatsen

- golvet i rummet var inte särskilt rent, en del damm.

6 €/ person med shuttelbus till flygplatsen, dock stort plus för vi hade mkt packning inklusive barnvagn.

Datum för vistelsen: september 2011
Tack bb0ys