Omdömet skrevs 8 augusti 2018

För tredje året i rad besökte vi Fårup och bodde på hotellet. Vi har tidigare bott på andra hotell i Blokhus men Fårup Hotel är mycket fräschare och trevligare. Vi stannade 2 nätter och hade tid till både bad på stranden och mycket tid i det stora vattenlandet på Fårup som ligger precis intill hotellet så det är praktiskt att man bara kan gå över i badkläder och en handduk.
även denna gång sov vi gott på hotellet med bekväma sängar. Vi åt både frukost och middag på hotellet och det finns gott om god och fräsch mat till både barn och vuxna. Personalen är extremt positiv och glad, man känner sig väldigt välkommen och sedd som gäst. Hela familjen ser fram emot nästa års Fårup helg, och vi kommer helt klart bo på Fåruphotell även då!

• Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
Tack Mia E
Astrid P, Gæsteansvarlig på Hotel Faarup, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2018

Hej Mia,

Mange tak for de 5 stjerner og den flotte anmeldelse!

Vi er meget glade for at høre jeres ophold på Hotel Fårup har været en fantastisk oplevelse og at I kun har mødt positivt og glad personale.

Vi glæder os til at se jer igen til familieweekendt næste år! :-)

Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Fyra barn (4, 6, 8 och 8 år gamla) tycker det här är en superb ferie, och som vuxen kan jag bara hålla med! Att bo på hotel Faarup är en förutsättning för att parkupplevelsen blir så bra. Hotellet har toppenservice och de två minsta har tjatat om att gå tillbaka till rummet hela dagen för att våningssängen är så mysig :) Maten är god för både stora och små och älghuvudet som vrider på huvudet och kollar in barnen gör matstunden spännande. En extra halvtimme i parken innan alla människor kommer in och tillgång till studsmattor och minigolf på kvällen gör att upplevelsen känns exklusiv. Tack för en go ferie <3

Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
Tack Lotta W

Hej Lotta,

Mange tak for din anmeldelse og de flotte 5 stjerner!

Dejligt at høre I havde et rigtig dejligt ophold på Hotel Fårup. Fedt at høre, at specielt køjerne på hotellet faldt i børnenes smag - mon sådan en køje er på ønskelisten til jul? ;-)

Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

Härligt familjehotell som ligger på nöjesparkens område. Personalen är så trevlig och serviceinriktade. Det finns en rödtråd genom hela tänket, det är löv på glasdörrarna i entrén i de offentliga toaletterna är det lövtak och det spelas fågelkvitter. På rummen är det löv på glasdörrarna till duschen och vårat fyrbäddsrum hade en dubbelsäng och en våningssäng i form av en koja som barnen älskade, framför allt är de ingen risk att de trillar ner. Det var fågelholkar på väggarna och på gardinstången satt det fåglar.
Sängarna var sköna och rummet välstädat.
Fräsch frukostbuffé där man tänkte till och gett barnen ett lägre bord att kunna plocka av och på kvällen kunde man beställa att äta av kvällsbuffen.
Det finns en ”hundbar” utomhus med vattenskålar i tre olika höjder. Trevliga sittgrupper både på fram och baksidan.
Det finns gratisparkering nära hotellet där man parkerar sin bil.
För hotellgäster öppnar parken 30min tidigare och parkens maskotar kom på morgonen så att barnen fick krama dem vilket var väldigt uppskattat.
Vi kommer tillbaka nästa år!

Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
Tack Monica J

Hej Monica,

Tusinde tak for din flotte anmeldelse og de 5 stjerner!
Vi er rigtig glade for at høre, at I havde en fantastisk oplevelse både på hotellet men også i parken :-)

Vi glæder os til at se jer igen til næste år.

Omdömet skrevs 19 juni 2018 från mobil enhet

Bodde här en natt, väldigt trevlig personal. Otroligt smidigt att bo i stort sett i parken. Man hade som boende tillgång till minigolf ön efter stängning av parken. Något grabben tyckte var väldigt roligt var att de öppnade några banor redan 09.30 så boende på hotellet kunde åka. Enda dåliga var frukosten som jag inte upplevde höll måttet.

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack Tobias T
Astrid P, Gæsteansvarlig på Hotel Faarup, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2018

Hej Tobias,

Tak for din anmeldelse af Hotel Fårup - det sætter vi stor pris på.

Jeg sender din feedback omkring frukosten videre til vores hotelpersonale.

Mange hilsner
Hotel Fårup

Omdömet skrevs 11 augusti 2017

WOW vilket hotell!!!! SÅ fräscht, fint och bekvämt att bo här.

Vi hade sett bilder innan och läst recensioner så förväntningarna var väldigt höga. Ändå lyckades detta slå allt.

Trevlig och hjälpsam personal, bra städning, god mat och en otroligt härlig atomsfär. Hela familjen älskade det.

Vi kunde gå in och ur parken precis som ville vilket var riktigt lyxigt. Speciellt när man hade badat, då slapp man dra runt på blöta kläder och handdukar.
Vi kommer absolut att åka hit igen !!!

• Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Christine W
Astrid P, Gæsteansvarlig på Hotel Faarup, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2017

Kære Christine,

Mange mange tak for din flotte anmeldelse af Hotel Fårup. Hvor er det fedt at høre, at vi formåede at leve op til jeres høje forventninger. Vi gør altid vores bedste for, at alle vores gæster går herfra med sjove oplevelser og en masse gode minder.

Vi glæder os til at se jer igen :-)

Mange hilsner

Astrid