“Fantastisk upplevelse”

Sweet Harmony Glutenfritt
Rankad som nr 2 av 12 Restauranger i Klippan
Beskrivning: Vi erbjuder er ett sortiment som är helt fritt från gluten & vetestärkelse. ​​​Vi bakar det mesta själv och har även mjölkfria, veganska och sockerfria alternativ.​ Vi tar gärna emot beställningar på både mat, kakor och tårtor. Vi har även en liten lanthandel där vi har giftfria schampo, balsam, tvål, oljor och rengöring till hemmet. Allt utan kemikalier som inte är skadliga för oss, djur eller miljön. Välkomna in och mys
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Vi åt räk- och tonfisksallad och det var väldigt gott och rejäla portioner! Mycket trevlig personal! Kan verkligen rekommenderas!

Datum för besöket: juni 2021
Tack andreashN1627QL

Omdömet skrevs 13 januari 2021

Mycket god mat och VÄLDIGT trevlig personal. Bakelserna av choklad samt den bakade potatisen med tonfiskröra är verkligen att rekommendera då det dansar i munnen när man smakar från första och sista tuggan.

Datum för besöket: januari 2021
Tack simonhC9322JN
Omdömet skrevs 15 oktober 2020 från mobil enhet

Så mysigt, så gott, så fantastiskt. 10/10 utan tvekan! Perfekt bakad potatis, bra övrigt lunchutbud.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack idha_med_h
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Överträffade alla förväntningar. Som glutenintolerant kan jag känna viss oro att det ska bli fel med min man. På Sweet Harmony kunde jag släppa oron och bara njuta först av den goda maten och sedan kakan och kaffet. Svårigheten var att välja, jag skulle ju vilja prova allt. Så bra att jag kunde köpa med mig en del hem och nu har jag ett nytt utflyktsmål i Klippan, en avslappnad och ombonad miljö det kändes helt fantastiskt.

Datum för besöket: juli 2020
Tack evae91
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Man tror att man är i glutenfria himlen. Helt klart värt en omväg. Fantastisk service, underbar sallad och gudomligt fika.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack dennisbU4422WY

Resenärer som tittade på Sweet Harmony Glutenfritt tittade också på

Klippan, Skåne län

Besökt Sweet Harmony Glutenfritt? Berätta vad du tyckte!