“Lunch”

Kök: Svenskt, Skandinaviskt
Bra för: Familjer med barn, Affärsmöten
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Pannbiffarna, var väldigt små, såg nästan ut som tillplattade köttbullar. Gräddsåsen saknade grädde. Men annars ett mysigt ställe.

Tack fcruse

Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Första intrycket av Jämtkrogen är ingen höjdare, rätt slitet och utsidan är inte inbjudande.

MEN maten! Extremt överraskad och det kändes verkligen som man lag ner kärlek i det man serverade. Pannbiffen var god och hamburgaren såg extremt vällagad ut, äldre bilder härifrån på den speglar inte alls dagens, så luras inte av äldre omdömen och bilder.
Salladerna såg välkomponderade ut även dom.
Köttbullarna tror jag dock var helfabrikat.

Men stort plus överlag!

1  Tack thommylindholm
Omdömet skrevs 11 mars 2018

Beställde köttfärsbiffarna som tidigare varit så goda. Tyvärr så serverades denna gång uppvärmda torra biffar med uppvärmd kokt potatis. Att beställa från en meny och sedan bli serverad uppvärmd mat, det är inte ok. Att betala för en sådan upplevelse känns bortkastat och trist.

Tack OlofMatt
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Vi stannade på väg till Åre och åt en hamburgetallrik. Blev positivt överaskad. Enkelt och gott. Trevlig personal.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Z6231IXlisah
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Det var tomt på matgäster i restaurangen denna eftermiddag. Eftersom vi var en familj på 5 vuxna personer frågade vi restaurangbiträdet om vi fick ta med kannan med bordsdryck till bordet och hon sa att det var helt okej och så gjorde vi. Då vi fått in vår mat och börjat äta dök plötsligt en blond, mycket arg köks(chef?), i medelåldern upp, ryckte till sig kannan och läxade upp oss med orden att det var minsann INTE tillåtet att ta med sig kannan med bordsdryck till bordet, och att saften kostade 10 kr glaset. Att det yngre restaurangbiträdet blev utskällt p g a oss var ganska tydligt då hon försiktigt kom och bad om ursäkt. Vi fortsatte tysta, och under mycket tryckt stämning äta färdigt. När vi gick därifrån tänkte vi att DIT går vi aldrig igen. Till saken hör att vi var på långväga besök hos vår dotter och hennes man, och de ville bjuda oss på mat eftersom det var Kristi Himmelsfärdshelgen och allt men det slutade istället i att alla blev ledsna.....och drycken i glaset som jag hunnit hälla upp, ja den rörde jag inte utan den fick åka tillbaka till köket.

Datum för besöket: maj 2017
Tack E P

Resenärer som tittade på Hotell Jamtkrogen tittade också på

Bräcke, Jämtlands län

Besökt Hotell Jamtkrogen? Berätta vad du tyckte!