Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Mycket bra läge precis vid stranden, små trevliga rum, väldigt service inriktad personal, god frukost, lite liten pool men eftersom hotellet ligger precis vid havet spelar det mindre roll.
Bra frukost som slutar kl.11 varje dag.
Lite minus för att de har renoverat rummen och då sattit in glasdörr.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack mobilen129
MaiteR217, Gerente på Hotel Planamar, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2017

Tack för din åsikt motiverar oss att fortsätta erbjuda en utmärkt service till våra kunder

Omdömet skrevs 23 augusti 2013

Vi bodde en vecka i slutet av Juli 2013 i ett av rummen med sidoutsikt mot havet. Det enda - är att det inte fanns kylskåp på rummet, i övrigt så var det toppen. Mycket bra mat. trevlig och hjälpsam personal samt rent och fräscht. Vi åker tillbaka nu i september med kompisar och har bokat hotell Planamar igen. Nära till supermarket, mycket shopping och restauranger.

• Bodde här: juli 2013, reste med vänner
Tack MajsanSkellefte_

Vi är mycket glada att veta att din erfarenhet på vårt hotell var perfekt

Omdömet skrevs 25 februari 2013

Ett hotell som fungerar som ett lågprisalternativ. Trädörrar till rummen gör det lyhört. I övrigt helt ok, bra frukost. Stranden ligger 20 meter från hotellet. Blir djupt direkt. Man kan i princip dyka i från strandlinjen. Håll utkik efter delfiner vid solnedgången. Vi var där i september.

• Bodde här: september 2012, reste med vänner
1  Tack Petri J

Tack, dina kommentarer hjälper oss att fortsätta förbättra oss

Omdömet skrevs 2 augusti 2012

Detta hotell hade ett fantastiskt läge på den långa härliga stranden i Platja d´Aro. Billigt och bra boende, rent och snyggt. Ganska små rum men med trevlig balkong. Jag kan verkligen rekommendera detta hotell till alla er som både vill bo centralt och ha nära till stranden.

• Bodde här: juli 2012, reste som ett par
Tack CarinaFurberg

Omdömet skrevs 2 augusti 2012

Bra mindre hotell, helt okej frukost och ett helt perfekt läge alldeles vid strandpromenaden och stranden. Lugnt område men nära till huvudgatan och restauranger. Nära till bussen till Barcelona. Trevlig personal på hotellet. Prisvärt!

• Bodde här: juli 2012, reste med vänner
Tack Roger L