Hotel Els Pins(Platja d'Aro)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 41 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 41 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 208 US$/natt.

• Pool
  • Restaurang
Hotel Spa La Terrassa(Platja d'Aro)
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 167 US$/natt.

Hotel Aromar(Platja d'Aro)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 204 US$/natt.

• Frukost ingår
Hotel Costa Brava(Platja d'Aro)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Hotel Bulevard(Platja d'Aro)
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 122 US$/natt.

Hotel Bell Repos(Platja d'Aro)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Salles Hotel & Spa Cala del Pi(Platja d'Aro)
Official website
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 25 mars 2016

Vi spela golf på PGA Catalunya som är golfanläggning i toppklass med två banor Stadium och Tourcourse dock var golfbanan en halvtimme bort med bil , finns andra banor närmare ! hotellet var helt okej , bra sängar och frukosten öppna 06:00 för vi som var tidiga. Litet Spa så boka i tid om ni vill ha plats , bra o tyst bassängområde. Wi-fi är dock trögt.

Tips för att välja rum: Försök få rum mot Medelhavet
  • Bodde här: mars 2016, reste i arbetet
Tack Stefan9992013
SilkenSanJorge, Quality Coord. på Park Hotel San Jorge, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2016

Thank you so much for your review and visit! We hope all of you enjoy your stay at our Hotel! We will be pleasured to welcome you again in the future!

Omdömet skrevs 22 april 2014

Efter vår förra vistelse på detta hotell var det med glädje vi stannade till för en övernattning på genomresa mot Alicante.
Bemötandet i receptionen var bra och vi fick ett fint rum med utsikt över pool och hav. Men, middagen var bedrövlig. 2 unga servitriser for runt som yra höns och var så stressade att det smittade av sig. Att det var många gäster är ingen ursäkt. Rutinerad personal kan hantera sådana situationer. Allt blev fel, dessutom var maten inget vidare.
Vi såg fram emot frukosten som var fantastisk vid vårt förra besök. Då serverades bl a färskpressade juicer. Nu var även den en besvikelse.
Tyvärr blev övernattningen inte den perfekta avslutning på vår bilresa genom europa som vi trott.
Ryck upp er - ni kan bättre, det vet vi!

Tips för att välja rum: rummen mot havet, vid poolen är trevliga men hiss saknas.
  • Bodde här: april 2014, reste som ett par
Tack Katarina N
SilkenSanJorge, Director de Relaciones con Clientes på Park Hotel San Jorge, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2014

Vi anser att denna tid hans vistelse var inte av din belåtenhet, kanske hans senaste besök var i en lugnare tid. Hoppas de gillade de nya förbättringarna, och kan besöka oss snart igen.

Omdömet skrevs 22 oktober 2013

Hamnade på detta mysiga hotell och blev positivt överraskade. Fantastiskt läge med egen strand och pool. Paketerbjudande med övernattning och SPA- behandling. Superbra service både i reception och restaurangen vilket inte hör till det vanliga i Spanien. Vi var väldigt nöjda!

Bodde här: mars 2013, reste som ett par
Tack Emelie J
SilkenSanJorge, Director de Relaciones con Clientes på Park Hotel San Jorge, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2013

Tack så mycket för era vänliga kommentarer och se dig snart!

Omdömet skrevs 6 april 2013

Trevligt hotell med ett underbart läge vid havet. Vi hade balkong med utsikt över havet. Här är helt och rent, trevlig personal och en suverän frukost buffé.
Rummet var bra, sköna sängar, och bra sor balkong.
Ca 15 minuters promenad till centrum där det mesta finns.
Vi var inte helt nöjda med kvällsmaten på hotellets restaurang. Kunde ha smakat bättre!
Spa avdelningen med bastu, olika duschar och stor jacuzzi finns, men det räcker bra med en timme om man vill prova. Det är inte så mycket att välja på inne på Spaet.

Tips för att välja rum: Välj ett rum med balkong mot havet, för att kunna sitta och njuta om man vill. Vi bodde två våningar under restaurangen på baksidan mot havet. Här var lugnt och skönt,
  • Bodde här: april 2013, reste som ett par
Tack Ibe175
SilkenSanJorge, Director de Relaciones con Clientes på Park Hotel San Jorge, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2013

Tack för era kommentarer och ser fram emot ditt nästa besök!

Omdömet skrevs 11 november 2012

På vandringsleden GR 92 ligger detta hotell. Med ett toppenläge vid kanten av medelhavet är detta hotell nästan en pärla. I entrén möts vi av en kraftig brandrök. Brasan i loungen ryker in. Men vårt rum med havsutsikt har en fin balkong och sköna sängar. Och toalettartiklarna i badrummet håller hög klass. Städningen brister dock. Vi har halvpension och middagen är helt OK. Frukosten är makalöst bra, en av de bästa vi ätit. Ett perfekt ställe att bo på om man ska vandra längs kusten!

• Bodde här: november 2012, reste som ett par
Tack Katarina N