Hotel Els Pins(Platja d'Aro)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 109 US$/natt.

Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 101 US$/natt.

Hotel Spa La Terrassa(Platja d'Aro)
  • Frukost ingår
Hotel Costa Brava(Platja d'Aro)
  • Fri parkering
Hotel Aromar(Platja d'Aro)
  • Pool
  • Precis vid stranden
Apartamentos Aromar(Platja d'Aro)
Park Hotel San Jorge(Platja d'Aro)
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 8 augusti 2013

Hotel Bell Repos är ett trevligt och mysigt hotell. Vänlig och hjälpsam personal Hotellet är rent och snyggt,städar varje dag. Nära strand och shopping. Det ena vi saknade var AC på rummet, det var varmt i juli.Entren mycket trevlig med soffor i skuggan där man kunde dricka en god Sangria eller en kopp kaffe.

• Bodde här: juli 2013, reste som ett par
1  Tack Bengt J
Omdömet skrevs 4 augusti 2013

Detta lilla fina hotell hittade vi med hjälp av Tripadvisor och lite egna efterforskningar. Hotellet ligger bara cirka 50 meter från den mycket fina stranden och lika långt åt andra hållet till restauranger, barer och affärer. Själva hotellet är av äldre typ men är mycket välhållet och har en mysig karaktär med sin trädgårds lounge. Rummen är enkla men rena. Personalen är fantastisk, stor omsorg läggs på att man skall trivas! Det märks också att de verkar trivas med sitt arbete, mycket skratt och glada miner. Vänligaste hotellet vi någonsin varit på! Trots att vi inte hade någon halv- eller helpension på hotellet så åt vi våra luncher här och kvällens Sangria intogs alltid på loungen innan vi gick ut för kvällens middag på någon mysig strandrestaurang. Missa inte att äta på Don Quijote någon eller några kvällar, deras grillmeny är fantastisk.
Våra nyckelord för detta hotell är:
Hög mysfaktor
Mycket bra service
Vintage
Rena rum
Personlig känsla

Tips för att välja rum: Rummen med balkong har ingen AC.
  • Bodde här: juli 2013, reste med vänner
1  Tack Per-Ola F
Omdömet skrevs 12 maj 2013

Vi har besökt detta hotell flera gånger, och inte mycket slår det vänliga och personliga bemötande av personalen. Hotellet är rent och snyggt med fina balkonger mot innergård. Tyst läge nära strand och shopping. Rummen är dock lite lyhörda. Om hotellet hade haft pool hade betyget blivit ännu högre.

• Bodde här: maj 2013, reste med vänner
2  Tack Micke L
Omdömet skrevs 31 maj 2012

Hotel Bell Repos är ett perfekt familje Hotell (Hiss saknas) med en trevlig liten trädgård, mycket nära till restauranger, affärer, och närheten till en av dom vackraste stränder som finns. Att tänka på för små barn: vattnet blir snabbt mycket djupt. Stranden är bred och lämplig för aktiviteter, mycket ren fin sand. Personalen på Hotellet är "mycket" trevlig, här finns restaurang och bar. Hela Platja dé Aro andas genuin och lugn fin Spansk miljö, den gamla delen med bebyggelse och pinjéträdens skugga är skön att promenera i, lika så med dom gamla trånga shopping gränderna med sina gamla hus är en vacker och genuin miljö.
Detta är ett ställe som man gärna återvänder till, så har vi gjort och kommer att göra.

• Bodde här: maj 2012, reste som ett par
3  Tack hoib_hansson
Omdömet skrevs 7 maj 2012

Vi besökte Hotel Bell Repos under påskveckan med vår lilla 9-månaders bebis. Vi blev otroligt varmt välkomnade och personalen var både trevliga, tillmötesgående och tog hand om vår lilla kille på bästa sätt. Vi fick till och med äta frukost ifred medan ägarinnan tog hand om sonen i receptionen. Vi kommer gärna tillbaka.

• Bodde här: mars 2012, reste med familjen
4  Tack Malin W