Omdömet skrevs 18 januari 2015

Ett fantastiskt ställe med utmärkt läge, underbar frukost (med bubbel..), tillmötesgående och trevlig personal och bra rum.
Skönt också att man inte behövde "slåss" om solstolar. Väldigt få som tidigt på morgonen "bokade" stolar.
Vi hade en toppen vistelse!!

Tips för att välja rum: Balkong högt upp, fantastisk utsikt. Dock såg man havet från de flesta rummen.
  • Bodde här: januari 2015, reste som ett par
Tack MOBR02_61
Omdömet skrevs 15 januari 2015 från mobil enhet

Vi (2vuxna och 2 barn) firade Julen på detta underbara ställe och ville inte åka hem. Det var första gången med all-inclusive och blev riktigt positiv överraskad på variationen och vilken god mat. Bra service överlag på hela hotellet och med möjlighet till aktiviteter varje dag.

Bodde här: december 2014
Tack Mathias H
Omdömet skrevs 6 oktober 2013

Bodde här i mars med en väninna och upplevde det som ett välskött och rent hotell. Det var mycket aktiviteter såsom bingo, boule, aerobics mm man kunde vara med i för de som önskar. Vi njöt av goda drinkar och bra all inclusive mat. Servicen var mycket bra och kunde vara nån liten överraskning då och då vid maten eller innan maten. Underhållningen var helt ok med. Fin utsikt från poolerna mot havet och Fuerteventura och nära till liten strand. Rummen var rena men väldigt tidigt 80-tal stil så de kunde gärna få piffas upp och med hårda sängar. Efter en härlig stenbelagd strand promenad så hamnade man vid shoppinggator och jag rekommenderar en marknad som jag är osäker på om den var ett par ggr i veckan i Playa Blanca men som var riktigt trevlig. Vi hade väldigt bra väder i mars 28 gr i skuggan kan man inte klaga på, det blåste rätt friskt ibland och Atlanten var kall men någon sa att det var 20 men jag undrar det.....huuuuu. Poolerna var helt ok att svalka sig i.

• Bodde här: mars 2013, reste med vänner
Tack Ann-Louise B
Omdömet skrevs 21 april 2013

Ett jätte mysigt ställe vi reste 6 vuxna och två 3 åringar och vi trivdes jätte bra och hade lika skönt och härligt som vi hoppats på.vill man gnälla på saker finns det ju alltid det ,vi var där för sol och bad och det fick vi underbar personal ,bra mat,bra underhållning,god dricka vad kan man mera begära ?? vill man ha lyx får man ju välja det och betala för det oxå.Vi åker gärna hit igen
Ska man klaga så va det att städerskan lämna dörren öppen och utan uppsyn när hon städat färdigt det gillade vi inte . Annars var allt toppen

Tips för att välja rum: Familje rummen är stora och gott om plats
  • Bodde här: april 2013, reste med familjen
1  Tack Anette V
Omdömet skrevs 7 februari 2013

Hotel med mycket bra läge i Playa Blanca, nära havet och strand, och inte långt till den centrala delen. Bra mat. Men slitna ofräscha lägenheter, luktade till och med illa. Katastrofalt dåliga stenhårda sängar, trasiga ofräscha madrasser.

• Bodde här: januari 2013, reste med familjen
Tack CWU_11