Omdömet skrevs 22 mars 2017 från mobil enhet

Ett mycket bra och välskött hotell. Bra mat, men som med alla buffé måltider så bli man lite less. Jag vet att det är ett i lands problem, men så är det. Många solstolar att välja mellan, men som det blåser så är det svårt att hitta lä. Trevlig personal, stora och rena rum.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Janne M
Jose Angel V, General Manager på H10 Timanfaya Palace, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2017

Käre Mrs Janne M,

Tack för din tid att skriva denna kommentar.

Jag talar inte svenska och kanske jag missförstått den här kommentaren: "Bra mat, men som med alla buffé måltider så bli man lite less. Jag vet att det är ett i lands problem"

"som med alla buffé måltider så bli man lite less"--> Vi erbjuder 150 olika rätter i varje tjänst, bra kvalitet ... Jag förstår verkligen inte hur kommentarer som saknar variation ...

"lands problem"--> och tacka Gud vi inte har några problem i landet, ekonomiskt och förnödenheter, allt går bra.

Jag är säker på att jag inte förstår din kommentar. Ledsen för inte förstår svenska.

Med vänliga hälsningar,

José Angel Vazquez
Generaldirektör.

Postscript . Jag använder en översättare att förstå din kommentar och skriva mitt svar.

Omdömet skrevs 1 januari 2017

Överskattat och inte alls några fyra stjärnor, inte ens tre.
Besviken på service, upplägg och finess. Personalen är oerfaren och många är stressade och rusar omkring som tokiga troll. Rörig organisation och usel underhållning.
Undantag finns alltid, Pepe och Hector gör ett fantastiskt arbete och både hotell och miljö är vackert!
Otydligt om vad som gäller, räkningar som läggs ut under natten i smyg, inget vatten serveras till rödvin, ta med nyckel och nyckelkort ihop, ingen eller dålig wi-fi, iskall jacuzzi och en ineffektiv reception. Ingen hjälp med transfern och lyhörda rum.
Inte värt pengarna alls.
Hesperia var så mycket bättre!
Kram Tiger

• Bodde här: december 2016, reste med vänner
Tack Tiger1964
Jose Angel V, General Manager på H10 Timanfaya Palace, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2017

Jag beklagar att vi inte är den typ av hotell som du vill.

Om jag hade sagt under sin vistelse, skulle gärna göra ett oplanerat exit kvar för att gå till hotellet Hesperia.
Vi vill nöjda kunder, och om du är nöjd i Hesperia, oss oerhört glad. Det viktiga är att du njuta av din semester och göra i Lanzarote .

Med vänliga hälsningar,

Jose Angel Vazquez

Omdömet skrevs 23 mars 2016 från mobil enhet

Fina stora hotellrum som alla har utsikt mot havet. Mellan hotellet och havet en strandpromenad som sträcker sig till samhällets centrum ca 1 km. Taxi till centrum ca 3 Euro. Centrum med mängder av restauranger med olika inriktning. Bra restauranger även intill hotellet. Stora ytor på hotellet kan göra att det blir avstånd. Bra frukost och trevlig hjälpsam personal. Wifi fungerar främst på vissa spots. Mycket svag wifi signal i rummen.

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Per-Arne H
Jose Angel V, General Manager på H10 Timanfaya Palace, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2016

Tack så mycket för ditt besök, era vänliga kommentarer och 5 poäng.

hälsningar,

Jose Angel Vazquez

Omdömet skrevs 11 december 2015

Lugnt stort hotell med bra mat och trevlig personal.
Det fanns gott om solstolar så även om det "bokades" solstolar av resenärerna så fanns det alltid lediga.
Yoga och pilates mm fanns också varje dag.
Skapliga uppträdanden varje kväll, lite väl mycket tryck på att sälja drinkar vid uppträdanden och pianobaren.

• Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Lennart L
Omdömet skrevs 25 mars 2015

Vilket hotell. Åkte hit i oktober 2014 för att fira min frus 60-årsdag i lugn och ro.
Servicen när vi anlände var mycket bra. Rummet var bra.
Städningen inget att klaga på.
Vi valde all-inclusive + privilege. Detta var ett av de bästa all-inclusivepaketet vi haft, som privilege så var all dryck gratis och hela tapas menyn vid poolbaren. Maten till middagen var variationsrik med fin dukning både till lunch och middag.

Servicen i matsalen och poolbaren helt enorm.
Inga tråkiga plastmuggar. Man kunde tom. hämta en hel flaska vin, Cava, öl.... och ta med till rummet.
Poolerna rena och fräscha men tyvärr inte uppvärmda. Det var dock lite varmare i jacuzzin.

Det enda som vi tyckte det var lite sämre med var kvälls underhållningen.

• Bodde här: oktober 2014, reste som ett par
Tack Mårten S
Jose Angel V, General Manager på H10 Timanfaya Palace, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2015

Dear Mr Mårten S,

Stort tack för era vänliga kommentarer. Det är trevligt att komma ihåg oss ömt.

Förhoppningsvis har du tillbaka igen genom vårt hotell. Du är väldigt snäll.

Varma hälsningar,

José Angel Vázquez