Gran Castillo Tagoro Family & Fun
THB Tropical Island(Playa Blanca)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 136 US$/natt.

NH Hotels
  • Pool
H10 Sentido White Suites(Playa Blanca)
  • Precis vid stranden
  • Frukost ingår
Ona Las Brisas(Playa Blanca)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
H10 Rubicon Palace(Playa Blanca)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 204 US$/natt.

Jardines del Sol by Diamond Resorts(Playa Blanca)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
H10 Timanfaya Palace(Playa Blanca)
Omdömet skrevs 8 april 2017

Första all inclusive resan med hela familjen på 13 personer och vi var alla jättenöjda!
3 av oss som delade rum blev till och med uppgraderade till Emperial sviten med en enorm terrass som såg ut över hela hotellområdet och havet. Rymliga rum, walk-in garderob, badkar, dusch & dubbla handfat. Kanske lite tråkig inredning (allt är beige), men det är absolut inget att klaga på när man bor så fint!
Frukost/lunch/middags buffén var enorm och varierade lite från dag till dag. Det fanns verkligen något för alla, även för vår 1-åring. Hotellets andra restauranger (en italiensk & en asiatisk) var också inklusive och hade jättegod a la carte. Även en stor variation alkohol var inklusive på alla restauranger och i barerna som hade öppet hela dagarna. Poolbaren hade dessutom en snackbar med frukt, glass, sallader, hamburgare & pommes frites. Jättebra när man har barn med på resan!
Trevlig och hjälpsam personal, krångligt att checka in bara när man är 13 personer som ska dela på 6 rum.
Hotellet låg precis vid havet med supermarket och apotek runt hörnet och inom gångavstånd till vackra sandstränder och till hamnen med lokala restauranger och butiker. Flertalet pooler (både barn & vuxenpooler) med goa solsängar var höjdpunkten varje dag. Det fanns även mycket annat att göra på området, som båg- och gevärskytte, beachvolleyboll och fotboll.
Det enda jag kan klaga på var dåligt wifi. Farten på internetet var inte jättedåligt, men det kopplade ifrån sig hela tiden och ville inte återansluta. Jag hade bättre internet vid poolen än på rummet, konstigt nog.
Dessutom fungerade nyckelkorten inte alltid. Vi hade till slut 5 kort på 3 personer för vi fick be om nya kort.
Sammanfattningsvis var det ett fantastiskt ställe med mat, vin & glass i överflöd, vi var supernöjda!

Tips för att välja rum: Stort hotellområde, så bo i närheten av receptionen för att ha nära till frukosten och alla allmänna restauranger/barer/pooler.
  • Bodde här: april 2017, reste med familjen
1  Tack Josef1ne
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes på Gran Castillo Tagoro Family & Fun, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2017

Dear Josef1ne,

From Gran Tagoro, would like to thank you for sharing your amazing experience in our hotel with us on TripAdvisor and for choosing our hotel as your family holiday destination. Your trust and affirmation is indeed a great motivation for us. Thank you so much!

First of all, it is fantastic to read about your satisfaction with the rooms you had, specially the wonderful Imperial Suite! We are glad that you found them spacious, fully equipped and perfect with the huge balcony with ocean view. We are delighted that we could meet your expectations with our rooms.

Moreover, our chefs were happy to hear that you enjoyed everything from our gastronomic offer, as they put a lot of effort into satisfying all guests. They provide a plenty of choice every day, so there is something for every customer. It is also great that you could enjoy the advantages of our all inclusive service, which offers you an unlimited food and drink consumption during the stay in our bars and restaurants in a wonderful atmosphere.

Besides, as you mentioned, we have different restaurants in our hotel (Italian, Oriental, Sansofé and International Buffet) to let our guests decide where to dine during their stay. Thank you for mentioning that fact.

Furthermore, we appreciate your nice comment about our staff. They all do their absolute best for our guests to leave without wishes and completely happy and to provide them the most memorable holidays. They will be proud to know that their efforts have been productive.

On the contrary, we are apologetic to know about your issues with the Wifi, and with the rooms' key cards. We have passed your feedback to the hotel management and they will take the necessary measures to find a solution and improve our services. Thank you for your suggestion.

To conclude, it was a pleasure to have you as a guest in Gran Tagoro and we sincerely hope this was just the first of many visits for you and your family to our hotel.

Kind regards

Omdömet skrevs 19 januari 2017

Rummen är rymliga men har extrem hårda sängar. All inclusive buffen är över förväntan varierande bra och personalen är hjälpsamma. Minus för gatukatter i restaurangens uteservering. Första rummet vi fick hade vi utsikt mot en byggställning och byggarbetsplats men efter ett samtal fick vi byta rum.

• Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack AndersJ1

Dear AndersJ1,

We would like to express our thankfulness for choosing our Gran Tagoro as your holiday destination. We all feel very honoured that you took part of your time to post a review about your positive experience in the hotel on TripAdvisor.

First of all, it is wonderful to hear that you found your room very spacious; they are also fully equipped to provide everything our guests need during their stay. We regret that your bed was not perfectly suitable for you. For future stays, please do not hesitate to contact the reception team, who will be more than happy to assist you.

We are cheerful to know that our all inclusive service exceeded your expectations, and you could enjoy the wide variety of services of our hotel.

Furthermore, you are mentioning how helpful our staff is, this is really great for us, since they all do their absolute best for our guests each day to provide them the perfect holiday.

We are apologetic to hear that you had an issue with your first room because it did not have a perfect view, but we appreciate you mentioning it to our reception, so they could find a solution and you got another room, which was excellent for you.

Finally, we are very pleased to have contributed to your holidays. It is a pleasure to know that our efforts to adapt to the needs of our customers have been productive. We hope to welcome you back again in Gran Tagoro soon.

Kindest regards.

Omdömet skrevs 13 januari 2017 från mobil enhet

Otroligt fint hotell, stort poolområde och massor av aktiviteter för barn. All personal var jättetrevlig. Snabbt internet. Bra variation av mat men det mesta lite dåligt kryddat. Det enda negativa tycker vi var att det är lite långt till centrum av playa blanca. Men vi kommer definitivt åka hit igen!

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack Resor2013
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes på Gran Castillo Tagoro Family & Fun, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2017

Bästa Resor2013,

Tack för att du valt Gran Tagoro som ditt resmål för semestern och för att du delat med dig av din upplevelse hos oss på TripAdvisor.
Det gläder oss att du tycker att våra anläggningar är fina och att du har haft roligt i poolområdet. VI har elva olika pooler så att alla kan välja sin favorit.
Vårt hotell specialiserar sig på familjer med olika aktiviteter för stora och små. Här finns inget utrymme för att ha tråkigt.
Det är en ära att du speciellt framhäver vår personal i ditt omdöme. De jobbar hårt varje dag för att erbjuda våra kunder service av hög kvalitet.
Vi har även gratis Internet så att våra gäster kan hålla kontakten med nära och kära och känna sig som hemma.
Precis som du säger har vi ett stort utbud av olika maträtter och vi anpassar oss efter våra kunders önskemål. Vi beklagar att den inte föll dig i smaken.
Vi beklagar att du tycker att vårt hotell ligger långt ifrån Playa Blanca. Hotellets läge är dock perfekt för de som vill ha en lugn semester och det finns även bra butiker i området.
Slutligen gläder det oss att ni gärna kommer tillbaka. Vi hoppas att vi ses snart igen här på Gran Tagoro.

Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Vi testade all inclusive för första gången och blir positivt överraskade av hela resorten.
Fantastiskt bemötande från personal.
Vackert till tusen och ombonat på hela området.
Stora lyxiga rum som städas väldigt noggrannt varje dag. Rum har det lilla extra som kaffe, kyl, extra vattenflaskor varje dag. Lyxiga kit i badrummet.
Buffén är varierande och det finns ngt för alla. Blir dock tröttsamt i längden med frukost/lunch/middag i samma restaurant. Därför erbjuds möjlighet att byta ut middagar till två andra restauranger på området med a la carte obegränsat antal dagar.
Det finns massvis av aktiviteter för hela familjen såsom Spa, träning, kids club, cinema. 9 olika pooler och många olika områden att hänga på under dagen.
Det enda jag saknar är miljötänk. På en all inclusive resort slösas det med mat, plastmuggar, tallrikar och sånt vi borde tänka mer på var vi än befinner oss i världen ♥️

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
1  Tack Lina Å

Bästa Lina Å,

Tack för din kommentar på TripAdvisor och tack för att du valt att tillbringa din semester hos oss på Gran Tagoro.
Det gläder oss att du tyckte om vår all inclusive-service som du testat för första gången och att du är nöjd med den, samt våra anläggningar.
Som du nämner städas våra rum varje dag. Vi ser till att hela hotellet alltid är oklanderligt rent.
Det var roligt att höra att du tyckte att rummet var perfekt. Alla våra rum är fullt utrustade så att våra gäster kan njuta av sin drömsemester.
Vår buffé erbjuder ett stort utbud av olika maträtter. Dessutom har vi olika temarestauranger där man kan avnjuta mat ifrån olika länder.
På vårt hotell är underhållningen garanterad. Vi har flera olika anläggningar för stora och små, samt aktiviteter som vår underbara underhållningspersonal anordnar.
Vi är mycket miljömedvetna och har fått flera utmärkelser som intygar att vår verksamhet är hållbar. Om du vill ha mer information kan du besöka vår hemsida där det finns en avdelning om de utmärkelser vi fått till följd av vårt miljöengagemang. Vi är dock tacksamma för dina kommentarer som gör att vi kan fortsätta förbättra oss på detta och andra områden.
Slutligen vill vi tacka för dina kommentarer. Vi hoppas att vi ses snart igen här på Gran Tagoro, så att vi kan erbjuda dig ännu en underbar semester.

Omdömet skrevs 30 november 2016 från mobil enhet

Jag och en vän bodde på detta resort i fem dagar nu i November. Jag måste säga att det var mycket prisvärt. Väldigt trevlig personal och rummen var stora. Mat och dryck var helt ok. Kan definitivt rekommendera att ni besöker hotellets restaurant som ligger nere vid stranden.

Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack Frida C

Bästa Frida C,

Vi på Gran Tagoro vill tacka dig för att du valt att tillbringa din semester hos oss, samt för att du tagit dig tid att dela med dig av din upplevelse på TripAdvisor.
Vi är tacksamma att du nämner att hotellet ger utmärkt valuta för pengarna och bästa möjliga service från vår personal till bästa pris.
Vår personal jobbar hårt varje dag för att inte bara uppfylla våra kunders förväntningar utan även överträffa dem med råge. Därför är vi tacksamma när våra gäster uppskattar det jobb vi utför. Det uppmuntrar oss att fortsätta göra vårt bästa.
Som du nämner är våra rum tillräckligt stora för att ge gästerna bekvämlighet. Dessutom är de utrustade med allt som behövs för ett bekväm vistelse.
Vi skulle vilja tacka dig för att du speciellt framhäver vårt utbud av mat och dryck, som våra kockar och vår barpersonal gör iordning. Även de mest kräsna gäster njuter av vårt stora utbud. Tack för att du rekommenderar restaurangen vid stranden.
Sist men inte minst vill vi tacka för dina kommentarer och hoppas att vi ses snart igen här på Gran Tagoro, så att vi kan erbjuda dig ännu en underbar semester.