“Best value for money-by far”

La Bodega Del Cantinero
Rankad som nr 3 av 262 Restauranger i San Pedro de Alcantara
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Åt en fantastisk köttbit med ett perfekt lokalt rödvin. Restaurangen ser inte mycket ut för världen vad gäller läge, men maten och personalens matintresse och engagemang gjorde det till den bästa matupplevelsen vi hade under våra tre veckor i Spanien. Rekommenderas varmt.

Tack jonn882

Omdömet skrevs 24 juli 2018

Oerhört gott, trevligt bemötande och goda viner.Vi tycker här är prisvärt även om det inte är billigt. Men varje tugga är en upplevelse.

Tack Lena G
Omdömet skrevs 7 juli 2018 från mobil enhet

Helt enkelt enkelt och bra! Trevlig personal och god mat. Något för barnen och MIT att välja på gör oss vuxna. Personal som verkligen tar hand om en. Tipp topp!

Tack Anna T
Omdömet skrevs 23 mars 2018

Mycket bra, trevlig och välkomnande personal. Maten är alltid av toppkvalitet. Problemet är att man inte vill gå därifrån! Chokladmoussen är helt oemotståndlig, man tar gärna en till.

Tack Lillis44
Omdömet skrevs 11 september 2017 från mobil enhet

Vi var 4 personer som idag provade La Bodega. Mycket bra service och fantastiskt god spansk mat. Vill starkt rekommendera denna restaurang

Tack Sven-Eric E

Resenärer som tittade på La Bodega Del Cantinero tittade också på

San Pedro de Alcantara, Costa del Sol

Besökt La Bodega Del Cantinero? Berätta vad du tyckte!