“Family holiday”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Höllviken, Sverige
1 omdöme
“Lägenhet i SAN Pedro”
Omdömet skrevs 24 juli 2017 för en vistelse i juli 2017

Ren lägenhet, något äldre, med två balkonger. 10 min promenad till havet och 5-10 min med bil till Puerto banus. Vänlig ägare som vill att du ska ha det bekvämt. Du måste ha bil för att ta dig till sevärdheter och det fanns bara en negativ sak, inga solstolar vid pool området då området är för litet. Annars bra pool

Omdömet skrevs 15 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

Svar från företaget
aug 22 2017
Thank you very much for your review.
Hopefully I can welcome you again in the future !
KInd regards
Carol
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

Svar från företaget
aug 6 2017
Muchisimas gracias .
Ya tienes casa aqui para el proximo torneo!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera