“Skönt privat och mysigt.”

El Cortijo de Ramiro
Boka med
El Cortijo de Ramiro har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 av 256 Restauranger i San Pedro de Alcantara
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 22 juli 2016

Efter att ha åkt förbi restaurangen några gånger bestämdes det att göra ett besök. Upplevelsen kändes som om man nästan kom hem till någon på deras terass. Maten var mycket god och drycken likaså. Härlig utedel där man fick ordentligt mellanrum mellan borden. Hade vi hunnit had vi gärna återkommit hit. Vänlig personal men kanske inte den mest uppmärksamma.

Tack Mike H
CortijodeGuadalmina, Gerente på El Cortijo de Ramiro, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2016

Gracias por su comentarios, no es la habitual leer que el personal no es atento y le agradezco la opinión , si fuera posible saber qué día nos visitó , sería de gran ayuda para mí ya que tratamos de poner el 100 x 100 de atención en el servicio.
Un cordial saludo

Omdömet skrevs 4 maj 2016

Mat och service är verkligen i toppklass på Cortijo de Ramiro. Direkt vid ankomsten kände vi av att personalen var måna om gästerna och vi blev mycket väl emottagna, servicenivån hölls sedan på en hög nivå under hela middagen.

Vårt sällskap åt lite olika rätter, fisk och kött blandat, och alla var supernöjda med tillagning och smak.

Prisnivån är lite högre än normalt men det är det värt. Kan verkligen rekommendera detta ställe och jag kommer garanterat att återkomma för fler besök.

Summering är att det är hög klass på restaurangen både vad gäller service och kvalitet på mat med en familjär stämning.

Tack Patrik B
CortijodeGuadalmina, Gerente på El Cortijo de Ramiro, svarade på det här omdömetSvarade 6 maj 2016

Muchas gracias por sus palabras ,son un estímulo para nosotros y nos anima a continuar con nuestra línea de trabajo , esperamos verles de nuevo pronto
Todo el personal agradece su visita

Omdömet skrevs 15 april 2016 från mobil enhet

Fantastiskt god mat o service, kan verkligen rekommendera denna restaurang. Kommer säkerligen besöka den igen och njuta av den goda maten och drycken.

Tack Rolf N
CortijodeGuadalmina, Gerente på El Cortijo de Ramiro, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2016

Gracias por vuestros comentarios ,un placer tener clientes como vosotros.
Saludos de todo el staff

Omdömet skrevs 9 april 2016 från mobil enhet

Ville komma iväg och testa annan restaurang under vår golfvistelse. Hittade Ramiro och det var helt rätt. De har verkligen fattat att måna om och få kunden att kanna sig hemma och må bra. Att maten håller hög klass gör inte saken sämre! Både förrätter, varmrätt och efterrätt var lika goda! Sen fick vi höra en gitarrist som verkligen kunde spela. Tror faktiskt att de var lika nöjda med oss som kunder! Som man möter blir man bemött!
Rekommenderar verkligen denna härliga restaurang!

Tack Bengano66
CortijodeGuadalmina, Gerente på El Cortijo de Ramiro, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2016

tack tack så mycket
Muchas gracias , fue un placer para todos creo que pasamos una noche muy agradable y anoche también , más íntima y de cumpleaños , gracias por dedicarnos parte de su tiempo de vacaciones
Saludos de todo el personal

Omdömet skrevs 4 maj 2015

Supernöjda med både mat och service. Vi åt en trerättersmiddag där vi provade både kött och fisk. Allt var underbart tillrett.

Tack Oscar S
Ramiro G, Gerente på El Cortijo de Ramiro, svarade på det här omdömetSvarade 6 maj 2015

gracias por dedicarnos parte de vuestro tiempo, para nosotros es un placer y nos encanta nuestra profesion y cuando leemos un comentario como el vuestro nos sentimos alagados.
Gracias y esperamos veros pronto

Resenärer som tittade på El Cortijo de Ramiro tittade också på

Marbella, Costa del Sol

San Pedro de Alcantara, Costa del Sol

Besökt El Cortijo de Ramiro? Berätta vad du tyckte!