Omdöme om Las Adelfas

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 1 Skribent
4 omdömen
“poolerna är inte öppna”
Omdömet skrevs 14 april 2019 för en vistelse i april 2019

Har hyrt här sen slutet av januari. Vädret har varit varmt. En av poolerna öppnar inte förrän i juli. Den andra öppnades den 12 april, men då bara mellan 12 och17. Tempen i poolen på det djupaste stället är 20 och där det är grund 22. I luften 26 grader. Många gäster som har hyrt här är mycket upprörda.
En stor anledning att man hyr här är poolerna som marknadsförs stort. Det stod en badvakt och glodde argt på oss. Vi kommer nog aldrig att hyra här igen.
Man ska vara medveten om detta innan man hyr här.

Datum för vistelsen: april 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera