“Fantastiskt”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
5 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Fantastiskt ”
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 för en vistelse i juli 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Superfin lägenhet med nära till havet. Härlig stor och ren pool. Lägenheten är ren och fräscht inrett med en galet härlig terass. 15 min strandpromenad in till Puerto Banus. Hade endast en positiv upplevelse under hela semestern.

Datum för vistelsen: juli 2018
aug 5 2018
Tack så jättemycket för ditt fina omdöme. Det var ett nöje att ha er som gäster och vi hoppas att vi får den möjligheten även någon annan gång.

Mattias
_Johan_Be ...
Stockholm, Sverige
1 omdöme
“Fin lägenhet i fint område”
Omdömet skrevs 9 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Mycket fin och välutrustad lägenhet. Speciellt terassen med både bra relaxhörna och matbord. Välskött område med härlig pool som barnen älskade. Nära till strandpromenad, restauranger och hav. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: juli 2018
jul 12 2018
Tack så mycket Johan för dina ord. Vi tycker det var väldigt kul att du och din familj trivdes så bra. Vi hoppas få ha er som gäster även någon annan gång.

Adventure ...
“Strandnära”
Omdömet skrevs 18 april 2018 för en vistelse i april 2018

Härligt läge med bara 100 m till stranden. Lägenheten var fint inredd och bra utrustad och med en skyddad och härlig terrass, som vi vistades mest på. Trädgården och poolområdet varit mycket fint och välskött, kunde ligga och sola vid poolen, lugnt och skönt. Vi hade ingen bil, men det var nära till affär, restauranger, så det behövdes inte. Underbart och kunna ta motionsrundan och kvällspromenaden, på paseon vid stranden. Vi var mycket nöjda med vår vistelse.

Datum för vistelsen: april 2018
Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
apr 20 2018
Tack så mycket! Det var roligt att ni trivdes. Hoppas att vi får ha er som gäster någon annan gång.

Med vänliga hälsningar!
Omdömet skrevs 15 september 2019 för en vistelse i september 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: september 2019
sep 17 2019
Thanks a lot for your kind words. I and Marie are so happy that you enjoyed the apartment and your vacation. You are so welcome back again!

Best regards!
Mattias and Marie
Asita K
Omdömet skrevs 28 augusti 2019 för en vistelse i augusti 2019

Datum för vistelsen: augusti 2019
sep 2 2019
Dear family Krause!

Thanks a lot for all your kind words. It was a pleasure to host you and you are more then welcome back in the future to stay in our apartment.

All the best to all of you!

Kind Regards
Mattias Lindén
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera