“Fin lägenhet i fint område”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
_Johan_Be ...
Stockholm, Sverige
1 omdöme
“Fin lägenhet i fint område”
Omdömet skrevs 9 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Mycket fin och välutrustad lägenhet. Speciellt terassen med både bra relaxhörna och matbord. Välskött område med härlig pool som barnen älskade. Nära till strandpromenad, restauranger och hav. Rekommenderas!

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 12 2018
Tack så mycket Johan för dina ord. Vi tycker det var väldigt kul att du och din familj trivdes så bra. Vi hoppas få ha er som gäster även någon annan gång.

Mattias Lindén
TripAdvisor-medlem
1 omdöme
“Strandnära”
Omdömet skrevs 18 april 2018 för en vistelse i april 2018

Härligt läge med bara 100 m till stranden. Lägenheten var fint inredd och bra utrustad och med en skyddad och härlig terrass, som vi vistades mest på. Trädgården och poolområdet varit mycket fint och välskött, kunde ligga och sola vid poolen, lugnt och skönt. Vi hade ingen bil, men det var nära till affär, restauranger, så det behövdes inte. Underbart och kunna ta motionsrundan och kvällspromenaden, på paseon vid stranden. Vi var mycket nöjda med vår vistelse.

Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 20 2018
Tack så mycket! Det var roligt att ni trivdes. Hoppas att vi får ha er som gäster någon annan gång.

Med vänliga hälsningar!
Mattias Lindén
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera