“Perfekt boende för familj”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
20 omdömen
11 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Perfekt boende för familj”
Omdömet skrevs 9 september 2018 för en vistelse i september 2018

Otroligt fint område med pool, privat garage och trädgård. Hög standard i lägenheten. Nära till strand med fin strandpromenad, stadens centrum och andra utflyktsmål.

Datum för vistelsen: september 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jan 9 2019
Thank you very much for your nice review. We are glad you enjoyed your holiday!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera