“Middag”

Bulli and Pupe
Rankad som nr 14 av 92 Restauranger i Praia da Rocha
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang med tillmötesgående personal. En italiensk restaurang som ligger mycket tilltalande till med havsutsikt. Relativt lite folk i förhållande till vad man får. Maten vällagad och god men saknar den yttersta touchen för en femma. Prisvärt och absolut inget att klaga på!

Tack Matts J

Omdömet skrevs 24 februari 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god lunch vid strandpromenaden. Garanterat den godaste Pizza vi någonsin ätit. Ljuvlig Sparkling Sangria. Utmärkt service av härliga servitörer.

Tack Anita N
Omdömet skrevs 17 augusti 2016 från mobil enhet

Fantastisk service. Definitivt de trevligaste och mest kompetenta servitörerna och servitriserna vi stött på i Portimao. Pizzan var bra och pannacottan fantastisk.

Tack Richard R
Omdömet skrevs 5 maj 2016

Väldigt god pizza och pasta. Snabb och trevlig servering.
Och bra husets vin, men missa inte en riktigt bra kaffe och desserten Limocelli mousse. Som är riktigt goda.
Ligger på promenaden mot Alvore

Tack 455_saa
Omdömet skrevs 21 juli 2015

Populär och välbesökt restaurang utan "inkastare". Trevlig och serviceminded personal. Vi hade tur som fick bord, det var kö i pricip hela tiden vi satt där

1  Tack hanno231

Resenärer som tittade på Bulli and Pupe tittade också på

Praia da Rocha, Portimao
Praia da Rocha, Portimao

Portimao, Faro District

Besökt Bulli and Pupe? Berätta vad du tyckte!