“Goda pizzor och glass!”

Kök: Italienskt
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Om man gillar italiensk mat och pizza i synnerhet så rekommenderas den här restaurangen. Glassen och kaffet lysande. Dessutom prisvärt, speciellt med svenska mått mätt. Förrätt, varmrätt och dessert med öl till för en 6-hundring. Rejäla portioner.

Tack Matts J

Omdömet skrevs 14 september 2017 från mobil enhet

Vi åt varsin pastarätt, de var båda väldigt "geggiga". Mycket folk, trångt och fruktansvärt rangliga träbänkar att balansera på. Förvirrad personal. Vi går INTE dit igen!

1  Tack Carina B
Omdömet skrevs 1 maj 2017 från mobil enhet

Vår guide på plats rekommenderade stället och vi tänkte att det var värt ett besök - vi blev inte besvikna. Otroligt god mat och trevlig personal. Maten är dessutom mycket prisvärd. Folk står och köar utanför för att komma in men det går relativt snabbt att få ett bord eftersom det är ett relativt stort ställe med många bord. Testa gärna deras goda crepes också.

Tack Mahyareh K
Omdömet skrevs 1 mars 2017 från mobil enhet

Trevlig rustik pizzeria. Goda pizzor och pastarätter. Snabb service trevlig personal. Låg på bra avstånd från hotellet där jag bodde.

Tack laila181
Omdömet skrevs 5 oktober 2016 från mobil enhet

Vi bor på hotell Santa Catarina, Restaurang La Dolce Vita är granne med oss och dom serverar den bästa pizzan och pastan på Praia da Rocha, vilken tur!! Inte nog med det utan personalen är också väldigt trevliga. Vi har just ätit vår middag där och är jätte nöjda.

Tack Spertus52

Resenärer som tittade på Pizzeria La Dolce Vita tittade också på

Praia da Rocha, Portimao

Besökt Pizzeria La Dolce Vita? Berätta vad du tyckte!